יום הגבר הבינלאומי נערך השנה ב-19.11.19 ולרגל השקת תכשיטים לגבר ערכה רשת אימפרס סקר מקיף בישראל, במסגרתו נבדק מה הן העדפות של הגבר הישראלי לשנת 2019. הסקר נערך על ידי מכון רושינק במהלך חודש אוקטובר 2019, במסגרת מחקר אינטרנטי ייעודי, בקרב 300 גברים, המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג, של יהודים דוברי עברית בגילאי 18 עד 64.
מהסקר עלה כי גברים ישראלים מעדיפים את גל גדות על פני בר רפאלי, מעדיפים בילוי עם בת הזוג בערב רומנטי מאשר בילוי עם חברים בבר, ושטיפת רצפה היא מטלת הבית השנואה עליהם ביותר.  כמו כן מעדיפים לרכוש לעצמם שרשרת, מכל תכשיט אחר. לשאלה מה התכשיט האהוב ביותר, כ-23% מהגברים ענו שהתכשיט המועדף עליהם הוא שרשרת, 19% מהגברים מעדיפים טבעת ו 15% בחרו צמיד.
38% גברים ענו שהם מעדיפים בילוי רומנטי עם בת הזוג ורק 9% מעדיפים ערב גברים בבר, אך עם זאת, כ43% מהגברים ענו כי הם מעדיפים את שני סוגי הבילוי באותה מידה. לשאלה אם מעדיפים את בר רפאלי או גל גדות, כ42% מהגברים בחרו בגל גדות לעומת 18% בלבד שבחרו בבר רפאלי.

הגברים התבקשו לבחור את המטלה השנואה ביותר מבין מטלות הבית. כ-23% מהגברים ציינו כי הם שונאים לשטוף רצפה ו20% שונאים לשטוף כלים. שאר מטלות הבית שנואות הרבה פחות: 14% ציינו כי ניקוי אבק היא המטלה השנואה ביותר, 13% ציינו את הכביסה, הורדת זבל ושאיבת אבק עם 5% וטאטוא הרצפה עם 2% בלבד. 
הסקר נערך ¬לרגל השקת קולקציית תכשיטי גברים חדשה של רשת אימפרס, אותה עיצבה לראשונה הסטייליסטית ואושיית האופנה סנדרה רינגלר בשיתוף עם מותג תכשיטי הגברים הקנדי ITALGEM. במהלך עיצוב הקולקציה, הכוללת מגוון שרשראות, צמידים וטבעות, סנדרה רינגלר לקחה השראה לעיצובים החדשניים מנסיעותיה בכל העולם, מאמנות ומהטבע ותרגמה את ההשראות לליין תכשיטים המתאימים לגבר הישראלי.
לראשונה בקולקציית הגברים, ישולבו תכשיטי זהב צהוב, הטרנד שמככב בעונת החורף על מסלולי תצוגות האופנה של מיטב מעצבי העל ברחבי העולם. שילוב של זהב צהוב מתאפיין במראה קלאסי, הרמוני ועל זמני וכבר כוכבי הוליווד אימצו את הטרנד החדש על השטיח האדום.