מאות השתתפו הערב (שלישי) בהלוויותיהם של שני בני הדודים, ג'לאל (34) ומוחמד (25) שנרצחו אמש בכניסה לישוב הבדואי תל שבע. אחיו של מוחמד, פחרי, נרצח לפני שנתיים. השניים אותרו בתוך רכב סמוך לכיכר עומר בתל שבע כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי ירי וללא סימני חיים. צוותי מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם.
רצח בתל שבע
מוקדם יותר, ערכה מועצת תל שבע ישיבת חירום, ובה נשמעו קריאות להרגעת הרוחות. במקביל, חבר הכנסת לשעבר, טלב אבו עראר, אמר כי "ממשלת ישראל לא הצליחה להגביל את הילודה אצלנו, ולכן היא מאפשרת לנו להרוג אחד את השני". ח"כ עופר כסיף הגיב לרצח הכפול בתל שבע ואמר כי "כל יום שעובר עולה בדם. אנו קוראים למשטרה לצאת למבצע איסוף נשק יסודי ולהחרים את עשרות אלפי כלי הנשק הבלתי חוקיים המשמשים גורמי פשיעה בחברה הערבית. יש לתפוס את הרוצחים ולהעמידם לדין בהקדם האפשרי".

בתוך כך, ועדת המעקב העליונה לענייני הציבור הערבי הרסה את אוהל המחאה וסיימה את שביתת הרעב, בה פתחו בתחילת השבוע תחת הכותרת "רוצים לחיות בלי אלימות ופשיעה", במחאה על הפשיעה ומספר הנרצחים במגזר שטיפס אמש ל-81. כזכור, הועדה ערכה מסיבת עיתונאים במאהל המחאה שהוקם מול משרד ראש הממשלה והודיעה על הצעד החדש שיזמה במחאה על "אוזלת היד מצד המשטרה והממשלה בטיפול בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית".