בכאן 11 פורסמו הערב (שלישי) הקלטות בהן נשמע ראש אגף מבצעים, אלוף אהרון חליוה, מזהיר בדיון סגור כי האיראנים מסוגלים לבצע תקיפה איכותית בישראל - כמו בסעודיה. בנאום סגור שנשא בפני אגף התקציבים באוצר שרטט חליוה את מפת האיומים על מדינת ישראל והזהיר מפני האתגרים הביטחוניים בשנה הבאה.
"יש לנו חזית חדשה בעיראק. בעיראק היינו ב-91' וב-90' ובשנים קודמות. יש לנו כוח קודס איראני ברמת הגולן, זה לא הפחדות, זה שמה. ובדאחיה בלבנון יש התרחשות אל מול איומים הולכים ומתפתחים, ואתה צריך לנהל את זה, ואתה צריך להסתכל החוצה ולדעת שבנתב"ג אנשים טסים החוצה וחוזרים. כי זה תפקידנו - תפקידנו לאפשר את החיים האלה כמו שהם מתקיימים, ככה בדיוק", אמר חלויה. 
עוד הוסיף חליוה והזהיר כי "כל הסממנים מראים, מהרבה מאוד סיבות, החל מסוגיות מעצמתיות - ארה"ב ורוסיה - ועד היבטים של אמל"ח, ששנת 2020, מההיבטים הביטחוניים, היא שנה עם פוטנציאל שלילי לאינטרסים של מדינת ישראל". 

ראש אגף מבצעים התייחס בנוסף לתקיפה האיראנית את מתקני הנפט בסעודיה בספטמבר האחרון והזהיר מפני תקיפה מסוג זה כלפי ישראל. "בתוך כל התהליך הזה, ב-14.9 תוקפים כוחות איראנים מתקני נפט בסעודיה. ומי שחושב שהאיראנים שעושים את התקיפה המאוד איכותית הזאת שעוברת את כל מערכי ההגנה האמריקאיים והסעודיים בדרך אל הים, שמביאים לעליית המחירים של הדלק ושאר הדברים, לא אפשרית גם מולנו - לא במקצוע".