בתקופה בה הטכנולוגיה המתקדמת ועולם העיצוב חוברים זה לזה כמעט בכל אספקט, לא מפתיע שהשילוב הזה מגיע גם אל עולם הכושר. אם בעבר מכשירי הכושר, בדגש על אלו שיועדו לשימוש הביתי, התמקדו בעיקר בתועלות וסבלו מהתעלמות כמעט מוחלטת מהפן האסתטי, כיום המצב כבר שונה לחלוטין. את המכשירים המאסיביים שתפסו מקום מיותר בסלון והפכו עם הזמן למתלים לבגדים או לפריט נוסף במחסן, החליפו מכשירי הכושר של הדור החדש. אלה מצליחים להפוך את האימון לחוויה אופטימלית ומהנה, ששמה דגש גם על אופן האימון בדרך לשיפור היעדים. אריאל בן שמואל, מנהל קשרי לקוחות באגנטק, יבואנית מותג העילית טכנוג'ים, מציין שהמהפך שעברו מכשירי הכושר נועד להתאים אותם לדרישות העדכניות של המתאמנים. "בדיוק כמו שבמסעדה אנחנו אוכלים קודם כל עם העיניים, כך גם בעולם האימון. כדי שנרצה להתאמן ולהתמיד המכשיר צריך למשוך את העין שלנו, והשימוש בו צריך להיות חוויתי, מהנה, קל לתפעול וכיפי". במטרה ליצור את החוויה המושלמת במקום אחד, הושקעו בכל מכשיר כושר מבית טכנוג'ים שנים של מחשבה ותכנון, בניצוח צוות של אנשי פיתוח, עיצוב מוצר ומתכנתים. לנו רק נותר לעלות על בגדי ספורט ולהתחיל להתאמן בנוחות.

ריצה על חוף הים – מבלי לצאת מהבית
בעידן שהרגיל רבים מאיתנו לדבוק במולטי-טסקינג כמעט בכל אספקט של חיינו, דיווש או ריצה מונוטוניים נתפסים כאחד מהחסמים המרכזיים שגורמים למתאמנים לזנוח את הפעילות. כך שהאתגר הראשוני שעמד בפני מכשירי טכנוג'ים היה לנצח את המונוטוניות של פעולת הכושר. כדי לדלג על משוכת השעמום, טכנוג'ים יצרה עולם שלם ומגוון של תוכן שמעניק חוויה שונה, מושך להתאמן ולהתמיד, ומאפשר למתאמן לעקוב אחר ביצועיו מכל מקום ובכל זמן. 
צילום: טכנוג'ים
צילום: טכנוג'ים

מסך ההפעלה של המכשיר, המבוסס  אנדרואיד, כולל את כל האפליקציות המוכרות והאהובות. על ידי התחברות למערכת תוכלו לקבל גישה למסך בית אישי, הכולל את כל ההעדפות שלכם מבחינת ערוצי טלוויזיה, מוסיקה, או אינטרנט. תוכנית האימונים האישית של כל משתמש שמורה בענן, כך שגם אם תתאמנו על מכשיר טכנוג'ים במהלך חופשה בבית מלון, תוכלו להתחבר אל תוכנית האימונים שלכם ללא  הפרעה.
חולמים על ריצה בחוף הים בעיצומו של יום חורפי? עם מסכי טכנוג'ים אין סיבה שתוותרו על חוויית הריצה לצד הגלים, ביער או אפילו בשלג, באמצעות מסלולי Outdoor בתלת ממד. הנוף שייפתח בפניכם ישתנה על פי המסלול המובנה, וגם השיפוע יתאים את עצמו לסביבה שבה תרוצו, מה שאומר שאם תרוצו בעלייה, תוכלו לראות אותה וגם לשרוף קלוריות בהתאם. בנוסף, האפליקציה של טכנוג'ים כוללת גם שני מסלולי מרתון שלמים בתלת ממד – מרתון ניו יורק ומרתון רומא, אותם ניתן לרוץ בבת אחת או בחלקים. 

מכשיר שמתכתב עם האלמנטים העיצוביים בבית
להבדיל ממכשירים ענקיים ומגושמים שמשתלטים על כל החלל בו הם ממוקמים, מכשירי הכושר מהדור החדש עוצבו מתוך מחשבה על הפן האסתטי והאלמנט העיצובי. במילים אחרות, מדובר במכשירים שכבר לא תצטרכו להסתיר לפני שהאורחים מגיעים. העיצוב החדשני של מכשירי טכנוג'ים מעניק להם מראה עתידני, חלק ונטול חיבורים או ברגים בולטים. כל פרט במכשירים עוצב במיוחד כדי להשתלב כמכלול זורם אחד, עם חיפויי ניקל וזכוכית חלקה בטכנולוגיה מתקדמת. 
על עיצוב סדרת PERSONAL, הסדרה היוקרתית של טכנוג'ים, הופקד מעצב העל האיטלקי אנטוניו צ'יטריו, שעיצב את המכשירים בגימור ובאיכות שלא מוכרים בתעשיית הכושר. בכל אחד ממכשירי הסדרה הושקעה מחשבה כדי לשפר את חווית השימוש, להעניק נוחות מקסימלית ולאפשר הפעלת פיצ'רים פשוטה ואינטואיטיבית.
במסילת הריצה יש מסך ענק של 19 אינץ' ושני ג'ויסטיקים לשינוי מהירות ושיפוע ללא הסחת דעת. כל הידיות מחופות בחומר מיוחד שנועד למנוע תחושת זיעה. 
צילום: טכנוג'ים
צילום: טכנוג'ים

באליפטיקל תנועת הצעד טבעית מאד ומותאמת למנח כף הרגל, וגלגל התנופה יוצר השתקפות כמו של מראה, שיוצרת מראה עתידני ויוצא דופן.  
באופני המשענת בסדרה, המושב מיוצר עבור טכנוג'ים במיוחד על ידי חברת הריהוט השוויצרית VITRA, שעיצבה כיסא אופניים שמדמה נוחות של כורסת מנהלים עם רמקולים מובנים.
במכשיר הקינזיס לאימון פונקציונאלי, קיימת מערכת כבלים סגורה שמאפשרת תנועה ב-360 מעלות. זהו למעשה חדר כושר שלם במכשיר אחד, שמגיע עם כמה סוגי חיפוי בהתאם לטעם ולעיצוב הבית.
התוספת האחרונה לסדרה הינם אופני הכושר המעוצבים בעיצוב קומפקטי ואלגנטי, עם מטען אלחוטי לסמאטרפון ותוכניות אימון מובנות.

הטיפים לחוויית כושר ביתית מושלמת
כמו שיודע כל מי שניסה להתרגל לשגרת אימונים קבועה, הצעד הראשון הוא לרוב הקשה ביותר. אריאל ממליץ להיעזר בטיפים הבאים, כדי להתחיל ליהנות מהאימון הביתי ברגל ימין:
1. למיקום המכשיר השפעה על החוויה והאווירה בזמן האימון. הציבו את המכשירים במקום שיגרום לכם להגיע להתאמן בהנאה. מול הנוף, בגלריה שצופה על הבית או מול חצר פנימית.
2. קבעו ימים ושעות קבועים לאימון והתייחסו אליהם כאל "שעות ברזל" בלוח הזמנים. זכרו שגם אימון קצר יכול להוביל לתוצאות.
3. מתקשים לפנות זמן לאימון? תפתחו יומן וקבעו אימון משותף עם חבר או בן משפחה. 
4. הוסיפו לאימון פעילות רקע אהובה. מוסיקה או צפייה בטלוויזיה, גלישה באינטרנט, מעקב אחרי הנתונים וההישגים או פשוט הנאה מהאפשרות לזכות בחצי שעה של שקט. 

לקבלת מידע נוסף על מכשירי טכנוג'ים ו/או תיאום פגישה, הקליקו כאן