המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) 12 חשודים בהפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות ברשת טלגרם, ללא ידיעת או הסכמת המצולמות. בין העצורים שלושה אחים, כאשר אחד מהם הוא חשוד מרכזי בפרשה. הפרסומים התפרסמו בקבוצות פנימיות, בהן אלפי משתמשים.

החקירה נוהלה במחלק הסייבר של היחידה המרכזית במחוז ת״א בשיתוף  יחידה 105 בלהב 433 ובליווי של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. כבר ביוני השנה נחשף בתכנית 'צינור לילה' אותו חשוד כשאז ייחסה קטינה הפצת תמונות עירום שלה ללא הסכמתה וללא ידיעתה.

מהמשטרה נמסר כי מהלך החקירה הסמויה, הצליחו חוקרי המשטרה למפות את הקבוצות ולהתחקות אחר זהות המפיצים, תוך התגברות על אנונימיות רשת הטלגרם. 

הבוקר, עם מעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו שוטרים על בתיהם של 12 החשודים, בני 17 עד 30, בכל רחבי הארץ, עצרו אותם ותפסו מחשבים וראיות נוספות. החשודים ייחקרו בשעות הקרובות בגין העבירות המיוחסות להם. 
 
עוד נמסר מהמשטרה: "משטרת ישראל תמשיך לפעול באמצעות יכולותיה החקירתיות והכלים הטכנולוגים המתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי הציבור ותפעל להגנה על קורבנות , בגירים וקטינים, ברשת האינטרנט ובכל מקום אחר".