אפליקציית 'חוליו' הכריזה הבוקר (רביעי) על הצטרפותה לחגיגת הקניות ביום הרווקים הסיני שיתקיימו ביום שני הקרוב ה-11 בנובמבר, כאשר היא מציעה לרכוש כרטיסים למופע סטנד אפ בהשתתפות אמנים רבים ומובילים, במחיר של 11 שקלים בלבד.

היום המיוחד שהפך לפסטיבל שנתי, החל להתקיים בשנת 1993, באוניברסיטת נאנג'ינג שבנאנג'ינג, והפך בשנים האחרונות ליום הגדול ביותר לקניות באינטרנט בעולם. הוא הפך להיות פופולארי בחברה הסינית מאז תחילת עידן האינטרנט, וזכה לשם 'יום הרווקים' בגלל שהתאריך בו הוא נחגג מורכב מארבעה מספרי אחד.

בעקכות הפיכתו של האירוע לבינלאומי, שכבר נחגג כמסורת גם במקומות רחוקים מאוד מהרפובליקה העממית, הוחלט מטעם אפליקציית הטיסות המוזלות, להעמיד למכירה כרטיסים למגוון מופעי סטנד אפ בתאריך בו חל החג, במחיר הסימבולי של 11 שקלים. המכירה תהיה מוגבלת לשלוש שעות החל מ-11:00 בצהריים.

מופע הסטנד אפ עצמו יתקיים בערב של אותו יום שני חגיגי, במועדון ה'קאמל', ויכלול את האמנים: שגיב פרידמן, לאה לב, אורי ברויר, מני מלכה, שלמה ביייבי בייבי ואריק זילברמן.

מנכ"לית חוליו כרמית דותן: "אצלנו מאפשרים לרווקים ולרווקות הנמנים על גולשי חוליו ליהנות מבילוי איכותי גם בלי לרושש את הארנק. חוליו ממשיכה ותמשיך לראות את טובת הצרכן לנגד עיניה כל השנה, עם או בלי הסינים".