גורמים בליכוד אמרו על פגישת המו"מ הקואליציוני הערב (רביעי) עם כחול לבן כי "אין שינוי מהותי אך יש שינוי במנגינה. יתכן ואנשי כחול לבן עוברים הליך הבשלה. הם נראו כאנשים שקיבלו הנחיה לבדוק את משמעות הדברים. טרם נקבע מועד לפגישה הבאה בין הצוותים בליכוד מעריכים כי מפגש נוסף עשוי להתקיים בתחילת שבוע הבא".

כאמור, צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד נפגשו בכפר המכבייה, אך גם הפעם לא נרשמה פריצת דרך במגעים. בהודעה משותפת שפורסמה נכתב כי "פגישת צוות המו״מ של כחול לבן והליכוד הסתיימה זה עתה. הפגישה התקיימה באווירה טובה, רצינית ועניינית. הפערים הגדולים בין המפלגות נותרו בעינם.
פגישת המשך צפויה להתקיים כבר בימים הקרובים".
 
השר יריב לוין אמר לאחר הפגישה כי "מיפינו הרבה מאוד פערים, לצערי לא ראינו עדיין התקדמות. אנחנו חושבים שאין שום מתווה, למעט מתווה הנשיא להקמת ממשלת אחדות רחבה, חייבים למנוע בחירות שלישיות, אפשר למנוע בחירות שלישיות, ואני מאוד מקווה שהמו"מ יעבור לפסים מעשיים וכתוצאה מכך נעבור להקמת ממשלה, זה אפשרי אם כי כרגע זה נראה עדיין רחוק.
"לא הייתה התקדמות, ולא היה גישור על פערים עדיין, אבל הייתה שיחה טובה במובן שמופו פערים, ראינו מקומות בהם יש עדיין חילוקי דעות", אמר עוד השר לוין, "הם עדיין רבים וביריעה רחבה מאוד של נושאים. עדיין לא ראינו התחלה של גישור על הפערים האלה. מרגע שתהיה הבנה והבשלה שהולכים על ממשלת אחדות רחבה כי זאת האלטרנטיבה היחידה שיכולה למנוע בחירות נוספות בנקודה הזאת, יהיה אפשר לקיים משא ומתן אמיתי על גישור הפערים ואני מקווה שזה סוף סוף יקרה, הזמן במקרה הזה לא משחק לטובת אף אחד הוא רק יקשה ככל שהימים יחלפו על האפשרות להקמת ממשלה".