ספר חדש ומבטיח מאת מיכל שחר, "חצי אני", מגיע אל המגפים: בהיותה בת שלושים וארבע ניהלה מיכל קשר עם אור, שהיה צעיר ממנה בשש שנים ועבד כמנהל מסעדה בבניין שבמקום עבודתה. הוא היה אמור להיות סטוץ ללילה, אבל היא איננה בחורה של סטוצים, היא שייכת לאהבה והאהבה שייכת לה.



המומחיות העיקרית שלה היא להתאהב בבלתי מושג. היא מנסה לצאת עם כל מיני טיפוסים שונים ומשונים וכל אחד מהם זוכה לכינוי שמאפיין את דמותו: המתקתק, הקוסם, המפיק, החנון, היועץ, המבושם, הלא אפוי וכו', ובאשר לאור, הוא הופך להתמכרות מענגת עד שליבה נשבר לרסיסים, בפעם הראשונה מני רבות שהגיעו לאחר מכן. ברקע הכמיהה לאהבה, מיכל שוקלת להביא ילד דרך בנק הזרע, אולם באופן קוסמי שום דבר אינו מתנהל כצפוי והיא מתמודדת עם שאלות הרות גורל.



מיכל שחר. צילום עצמי
מיכל שחר. צילום עצמי



בכתיבה קולחת, רגישה, רוויית הומור וכנה באופן אכזרי מתארת המחברת את מסעה המטלטל אל תוך תוכה. היא נעה בין עצב לשמחה, בין תקווה לייאוש ובין חיים לחידלון, אולם לבסוף לומדת את כוחה של הבחירה. זו אינה עוד טלנובלה, שבה הגיבורים נפגשים, נפרדים ומוצאים את דרכם זה לזה. זהו ספר על החיים עצמם, על הבדידות שהיא מנת חלקם, על החרדה הכרוכה בהם, על האבסורד החריף שלעיתים יגרום לכם להתגלגל מצחוק ועל הכוח לקום בכל בוקר מחדש בתקווה ליום שמח.



מיכל שחר, בת שלושים ושמונה, רווקה. זהו רומן הביכורים שלה. ניתן לרכוש בסטימצקי , צומת ספרים, ואתר נטבוק.