הסערה שעוררו הדברים שאמר אתמול השר אמיר אוחנה במליאת הכנסת, בהם חשיפת דברים האסורים בפרסום על פי צו איסור פרסום בכל הנוגע לחקירתו של ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, שמו במצב לא פשוט את חפץ עצמו. 

פרקליטו של חפץ, עו"ד אילן סופר, התייחס בראיון לכאן ב' למצבו של מרשו, ולמהלכים שבכוונתו לנקוט בעקבות דבריו של שר המשפטים. "אנו סבורים שהמעשה הזה הוא מעשה חמור ביותר", אמר עו"ד סופר על דברי השר אוחנה, "נחצו פה קווים אדומים שאין להם אח ורע ואנחנו בהחלט מתכוונים לפעול גם במישור הפלילי וגם במישור האזרחי. בשלב ראשון נפנה ליועמ"ש לפתוח חקירה". 

אמיר אוחנה. קרדיט: יונתן זינדל, פלאש 90
עו"ד סופר הוסיף ואמר כי "אני מדבר עם ניר חפץ על בסיס יומי. הוא עובר תקופה לא קלה. זה לא התחיל מהיום, זה נמשך כמעט שנה וחצי, אבל אין ספק שהימים האחרונים הם ימים קשים גם לו, גם למשפחתו וגם להוריו הקשישים. הוא עובר תקופה לא קלה ובהחלט מרגיש לא טוב. כל אחד יכול לנחש בעצמו".

על השאלה האם הוא מתחרט על כך שחתם על עסקת עד המדינה אמר עו"ד סופר כי "הוא לא מתחרט על עסקת עד המדינה. הוא מחויב להסכם. הוא מסר עדות אמת והוא יגן עליה ככל שיידרש בבית המשפט. אני בהחלט חושב שהוא מרגיש מטורד מההתנהלות האחרונה וגם מפעולות נוספות שנעשות, גם באמצעים הציבוריים וגם באמצעי התקשורת השונים על ידי אנשים שונים. הדברים נעשים במכוון, זה ברור ושקוף, אבל אין לו ערעורי חרטה או היסוסים לגבי ההחלטה שלו".