בפרקליטות מחוז ירושלים ממתינים בימים אלו לתוצאות בדיקה של המכון לרפואה משפטית האמורה לקבוע באם להגיש כתב אישום נגד הגננת כוכבית היצ'קלמז מירושלים, החשודה בשורה של מעשי אלימות והתעללות כלפי ילדים ששהו בפעוטון בביתה. לא מן הנמנע כי תוצאות הבדיקה יובילו גם לסגירת התיק כנגד הגננת, או לחלופין ידרשו השלמת חקירה במשטרה.



נדגיש כי כבר לפני כשבועיים העבירו חוקרי מחוז ירושלים במשטרה את תיק החקירה בעניינה לפרקליטות לאחר סיום החקירה בעניינה, ובו ציינו כי התגבשה תשתית ראייתית לכאורה לביסוס החשדות כנגד הגננת. יחד עם זאת, בעצה אחת עם הפרקליטות הוחלט להעביר לבדיקת המכון לרפואה משפטית מספר ממצאים כדי שניתן יהיה לאשש את החשדות שעלו בתיק החקירה, או לחלופין להפריך אותם.



נזכיר, כי בחודש אוגוסט שוחררה הגננת למעצר בית, מה שעורר את זעמם של ההורים, לנוכח שורה של מעשי התעללות חמורים לכאורה שנחשפו נגדה, בין היתר גרימת נזק מוחי לכאורה לתינוק שבו טיפלה, וזאת לאחר שעלה חשד כי טלטלה אותו. יש לציין כי מעבר לאותם הורים שבגין תלונתם נפתחה החקירה, התווספה תלונה אחת של הורים שעם חשיפת שמה של הגננת הגיעו למשטרה וטענו כי פגעה גם בבנם. הפעוט עבר סדרת בדיקות ומעצרה הוארך בארבעה ימים נכון לאותו יום. עתה, כאמור, תלוי גורלו של התיק בתוצאות הבדיקה, המתבצעת בימים אלו.