בית המשפט העליון קיבל את ערעור הפרקליטות והחמיר בעונשו של נאשם, אשר הורשע בהריגתם של שלושה בני אדם בתאונת דרכים בצומת להבים, וזאת עקב אי ציות לאור אדום. בית המשפט העמיד את עונש המאסר של הנאשם על 5 שנים ו-5 חודשים, במקום 3 שנים ו-9 חודשים שהוטלו עליו על ידי בית המשפט המחוזי. "בית משפט זה שב והדגיש את הצורך בענישה מחמירה ומרתיעה בגין עבירות תעבורה המביאות לגדיעתם של חיי אדם בטרם עת", צוין בפסק הדין.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז דרום (פלילי), בתאריך 21.05.15, הגיע הנאשם ברכבו, כשעמו ברכב שלושה נוסעים נוספים, לצומת להבים והתחיל לחצות את הצומת ברמזור אדום. אותה עת עבר בצומת ברמזור ירוק אוטובוס, הנאשם חסם עם רכבו את נתיב נסיעתו של האוטובוס והאוטובוס התנגש ברכבו של הנאשם בעוצמה חזקה, כך ששלושת נוסעי הרכב נהרגו במקום וכן נפגעו מספר מנוסעי האוטובוס.
 
הנאשם הורשע, לאחר ניהול הוכחות, בביצוע עבירות של הריגה ואי ציות לרמזור. בית-המשפט המחוזי בב"ש (כב' השופט משניות) הטיל על הנאשם עונש מאסר של 3 שנים ו-9 חודשים בלבד. המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה הגישה ערעור על קולת העונש ואילו הנאשם הגיש ערעור על חומרתו.

בית המשפט העליון (כב' השופטים מ' מזוז, י' אלרון, א' שטיין) כאמור קיבל את ערעור המדינה, דחה את ערעורו של הנאשם והעמיד את עונשו על 5,5 שנות מאסר בפועל. בית המשפט ציין, כי העונש שנגזר על הנאשם בבית המשפט המחוזי סוטה לקולא באופן קיצוני ממדיניות הענישה הנוהגת, ואין בו כדי לבטא באופן הולם את "גודל האסון שגרם עת נכנס בקלות דעת לצומת סואן בעוד הרמזור בכיוון נסיעתו אדום".  
"מאות בני-אדם מוצאים את מותם מדי שנה בכבישים", נכתב בפסק הדין.  "אין המדובר ביד הגורל בלבד: לא אחת תאונות קטלניות מתרחשות כתוצאה מקלות דעתם של נהגים הנוטלים סיכונים בלתי סבירים ומפרים את הוראות כללי התעבורה על מנת לקצר את משך זמן נסיעתם עד להגעה למחוז חפצם. בית משפט זה שב והדגיש את הצורך בענישה מחמירה ומרתיעה בגין עבירות תעבורה המביאות לגדיעתם של חיי אדם בטרם עת".