ביקורת חריפה של שר האוצר לשעבר אברהם (בייגה) שוחט על יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. בריאיון לתוכניתה של סיון כהן ב־103FM תקף שוחט את נתניהו הבן על נאומו בו טען כי אביו הוא היחיד שהפך את כלכלת ישראל למשגשגת. בדבריו, יאיר נתניהו טען כי אביו "לקח מדינה, בשנות ה-90, שמלבד האיום הקיומי עליה הייתה במצב כלכלי נוראי, כלכלה בסגנון סובייטי, סוציאליסטית-פרימיטיבית, ובלי ייצוא למשל - חוץ מתפוזים או משהו כזה. וזה הפך אותה למבודדת". 
שוחט, שכיהן כשר אוצר בממשלת רבין ואח"כ בממשלת ברק במהלך שנות ה-90, תקף את נתניהו הבן ואמר כי "כנראה שאת תורתו הכלכלית, יאיר נתניהו למד במועדון בפוסיקט של תל אביב. משם הוא רכש את השכלתו. התוצר החקלאי באותה תקופה היה בערך 4 אחוז מהתוצר. השקעות במשק היו 1.6 אחוז מהתוצר והייצוא החקלאי היה 1.2 אחוז מהתוצר. כלומר דבריו של יאיר נתניהו הם לא רמאות, שקר או הגזמה אלא טירוף מוחלט לאור המספרים והטבלאות של בנק ישראל. לא הייתה תעשייה כימית? אשלג? פוספטים? ברום? תעשיית התרופות? הטקסטיל? התיירות והתחלת תעשיית ההייטק? הטירוף שבדברים והרמאות שבדברים היא עוברת את גבול ההיגיון. אתה חושב שמדבר בחור צעיר שחי עם הוריו, לא יודע אם הוא עובד או לא, והורס כל חלקה ישראלית טובה ואומר דברים בניו יורק. כמה הדברים מופרכים".
כדי לאזן אומר שבנימין נתניהו ככלכלן היה שר אוצר מצוין. אין מחלוקת על כך.

"לא אומר שנתניהו לא עשה דברים טובים. בשנות היותו ראש ממשלה, עליהם החל לדבר בנו החביב והיקר, הצמיחה הממוצעת הייתה 3.2 אחוז בשנה. הצמיחה מ-92 עד 96 הייתה 7 אחוז בשנה. הייתה כפולה! ביבי עשה גם דברים טובים בכלכלה אך כדי להיות צודקים היסטורית, כשקמה ממשלת הליכוד ב-77 עד שנת 85, כשהוקמה ממשלה במשותף עם המערך הונחו היסודות החדשים למשק הישראלי, בשיתוף של הליכוד והמערך ביחד ששינו את פני המשק".

 
אתה מחמיא לבנימין נתניהו על כישוריו הכלכליים כשר אוצר אך תוהה למה מעליבים אותך על כך שעד 96 בישראל היה יצוא רק של תפוזים.
"אני לא כזה מתלהב ממנו. נתניהו האב גם קיצץ בהיותו שר אוצר את קצבאות הילדים וב-2009 כשרצה להקים ממשלה ולהתגבר על ציפי לבני הוא החזיר את הקצבאות הללו חזרה כחושד פוליטי לש"ס. אני לא אומר שהוא היה שר אוצר רע. הוא היה שר אוצר טוב. אבל המשק הישראלי התחיל הרבה לפניו. עוד ב-68 אשכול הגיע להסכם עם השוק המשותף".