לא רק קורבין: מועמדת מפלגת הלייבור בסקוטלנד, קייט רמסדן הודיעה הערב (חמישי) על התפטרותה מהמירוץ מסיבות אישיות, לאחר שנחשפה אמירה אנטישמית ואנטי ישראלית מצדה בבלוג שפרסמה. בבלוג כתבה רמסדן כי ישראל היא כמו "ילד שעבר התעללות והפך למתעלל בפני עצמו", והוסיףה, "כמו התעללות בילדים, הדבר הזה צריך להיפסק. כפי שאנו מתערבים במקרים של התעללות בילדים, כך הקהילה הבינלאומית צריכה להתערב במעשי ישראל". רמסדן הוסיפה עוד כי הביקורת שמוטחת ביו"ר המפלגה, ג'רמי קורבין, בנוגע לטיפול שלו באנטישמיות במפלגה "מנוהלת על ידי הממסד העשיר". את הדברים כתבה חברת המפלגה בעקבות התנגדותה ליישום האמנה נגד אנטישמיות במפלגה.

לפני פרישתה, נקראה רמסדן על ידי המפלגה לשיחת בירור, שבסיומה - כאמור, הודיעה חברת המפלגה על פרישתה מההתמודדות בבחירות שייערכו בממלכה ב-12 לדצמבר. "צוות מטה המפלגה מצא את הפרסומים הללו במהלך בדיקת רקע על רמסדן, והודענו לסניף המפלגה בסקוטלנד", הסבירו בלייבור, "שם זימנו את החברה לשיחת בירור, והיא הודיעה על התפטרותה. המפלגה נקטה בפעולה מהירה ונחרצת בנושא", טענו במפלגה.

כזכור, מאז היבחרו של ג'ונסון לראשות המפלגה, ועליית הפלג השמאלי רדיקלי של המפלגה - מומנטום, החלה ביקורת רבה על הקו האנטי ישראלי והאנטישמי שנוקטת המפלגה, בעקבות הקו שמתווה ראשה. קורבין עצמו הוא פעיל אנטי ישראלי רב שנים, שנפגש בעברו עם נציגי חמאס וחיזבאללה, והתנגד לאימוץ האמנה נגד אנטישמיות בלייבור, לאחר שבאמנה היו סעיפים שהגדירו ביקורת על ישראל כביקורת אנטישמית. 
בימים האחרונים, עם הכרזת הבחירות המוקדמות בבריטניה, הביעו גורמים בקהילה היהודית במפלגה חשש מפני ניצחון של קורבין בבחירות, תרחיש שכרגע אין לפסול אותו, ואף חלקם הביעו חשש לעתידם בממלכה. מזכ"ל המפלגה השמרנית, ג'יימס קלברלי, התייחס לנושא השבוע, ואמר בראיון שפורסם ב"סאנדיי טלגרף", כי "מספר חברים יהודים שלי אמרו לי כי אם האיש הזה (קורבין) יתקרב לעמדות השלטון, הם יסתלקו מכאן ויהגרו אל בני משפחותיהם החיים במדינות אחרות". קלברלי הוסיף כי "אף קבוצת אוכלוסיה בממלכה המאוחדת לא צריכה לחיות באווירת פחד שכזו".