העובדה שהוא שוהה בחלל מזה כארבעה חודשים לא מונעת מהאסטרונאוט אנדרו מורגן מלהצביע בבחירות המקומיות בפנסילבניה. אד אליסון, האחראי על ספר הבוחרים במחוז לורנס, בו מתגורר האסטרונאוט עם בני משפחתו, שוחח עם רשת CNN וסיפר כי לבקשת מורגן, הוא קיבל במייל כרטיס הצבעה מיוחד וסיסמה שתאפשר לו להצביע בצורה חשאית ומאובטחת. לדבריו, מורגן הצביע בתחילת החודש שעבר והעביר את הפרטים ארצה. 
"איבטחנו את הקול שלו והוא צפוי להיספר היום (שישי) בתום ההצבעה בכדור הארץ", סיפר, "זו הפעם הראשונה בה אנחנו עושים דבר כזה עם אדם שנמצא בתחנת החלל הבינלאומית. כבר הלכנו לבתי החולים וסייענו למאושפזים להצביע ואנחנו נאפשר לכל אדם להצביע - כל עוד הוא נמצא במקום שאנחנו יכולים להגיע אליו". בנאס"א סירבו לאשר בשיחה עם CNN האם אסטרונאוטים אחרים הנמצאים בחלל הצביעו במהלך השהות בחלל בבחירות במדינות הבית שלהם.
בפוסט שפרסמו בטאמבלט, ציינו בנאס"א כי ההצבעה מהחלל מתאפשרת באמצעות הצעת חוק שנתקבלה בטקסס ב-1997. החוק, שנחתם על ידי ג'ורג' בוש שכיהן אז כמושל המדינה, נכנס לתוקף מפני שרוב האסטרונאוטים באותה התקופה התגוררו בטקסס. עבור רבים, תהליך ההצבעה מהחלל החיצון נמשך כשנה לפני המסע. הם בוחרים באילו מערכות בחירות הם מעוניינים להצביע וממלאים את הטפסים המתאימים. על השוהים בחלל ליצור קשר עם הנציגים האחראים על הבחירות כחודש לפני המועד המקורי שלהן.