טרגדיה בקריות: סמוך לשעה 11:00 הבוקר (שישי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על גבר כבן 40 שעצר עם רכבו בצד הדרך, ככל הנראה עקב תקלה טכנית ונפגע ממשאית חולפת בכביש 22 ממחלף כרי נעמן לכיוון מסריק. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי בזירת האירוע, לאחר שסבל מפגיעה רב מערכתית, ולאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו.
פרמדיק מד"א מיכאל יוחנוב, שקפץ לזירת האירוע על מנת לטפל במנוח סיפר: "על הכביש בסמוך לרכב שכב הפצוע כשהוא מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. סיפרו לנו שהוא נפגע ממשאית שחלפה במקום. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אבל לצערנו הפציעה הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בתוך כך, המשטרה עצרה לחקירה נהג רכב כבן 80 החשוד במעורבות בדריסת הגבר. במסגרת חקירת התאונה אספו בוחני התנועה של משטרת ישראל בשת"פ ימ"ר אגף התנועה, ממצאים בזירה שהעלו חשד כי מדובר בתאונת דרכים פגע וברח, במעורבות רכב בצבע כסף שעזב את הזירה. הרכב החשוד במעורבות בתאונה אותר והנהג, תושב נהריה נעצר לחקירה, בתאום ובליווי בנו. חקירת נסיבות התאונה נבדקות.

כזכור, לפני כחודש וחצי הולכת רגל כבת 70 נפצעה באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב העצמאות בקריית אתא. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום העניקו לה טיפול רפואי בזמן שהייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפגיעה רב מערכתית, וביצעו בה פעולות החייאה. כשעתיים לאחר פינוייה לבית החולים רמב"ם בחיפה, מבית החולים נמסר כי נאלצו לקבוע את מותה לאחר מלחמה על חייה.