פרופ' רפי קרסו ממליץ בשיחה עם איריס קול ב-103FM על המסעדה המעודפת עליו. "מסעדת 'פומו', פומו זה קיצור של פומודור. זה ברחוב רמת החייל סמוך לבית החולים אסותא, מסעדה איטלקית בנוסח דרום איטליה עם תנור פחמים גדול, מטבח פתוח חלל גדול ומואר ותפריט שמורכב ממנות ראשונות עיקריות וקינוחים", סיפר פרופ' קרסו.



"המנות הראשונות נעות סביב ה-60 שקלים. הפיצות גדולות מאוד ואפשר לחלוק אותם. הפיצות נעות בין 54 ל-72 פיצה דקה. העיקריות נעות בין 102 ל-150. קינוחים 35 שקלים לגלידה. שירת אותנו בחור נחמד בשם יונתן, גבוה ונאה שמדי פעם היה עסוק. תוך כדי לקיחת ההזמנה שלנו מספר פעמים דיבר עם מלצר אחר. בשלב מסוים הוא בא לשאול איך המנה ואמרתי שהמנה מלוחה והברוסקטה הייתה מעט שרופה. הוא התחיל לדבר ונעלם די מהר. תוך כדי בדיעבד התגלה שהוא הלך לדווח לאחראית המשמרת והיא גם שאלה למה לא אמרנו ואמרנו שאם הטבח רואה שהטוסט שרוף הוא לא צריך להביא אותו. כל זה לא פגע באיכות השירות ובתשומת הלב שקיבלנו. היה מאוד טעים.





"לקחנו קרפצו בשר מעולה. פיסות של בשר פילה בקר עטורות בפרמזן. מנה משובחת, בשר באיכות מעולה, שני כוסות יין. אני לקחתי קברנה סוביריון, אשתי לקחה שבריל. אני לקחתי את מנת הדגל במנות העיקריות, לברק דק לבן שלם, זו מנת הדגל 136 ש"ח. מנה עדינה, חוויה בפה בטעם לימוני והוספתי קצת לימון. העור בחוץ היה שרוף בעדינות. הדג היה עסיסי, תפוחי האדמה בושלו כהלכה. אכן מנת דגל והטעם החזיר אותי לאיטליה. אשתי בחרה מהמנות העיקריות דווקא את פילה המוסר שהיה עסיסי עם עור פריך שמתפצפץ בפה".



"הקראק פאי היה הבחירה למנת הקינוח. מדובר בתענוג של קינוח, עוגת תפוחים עשירה המוגשת עם תפוחים מקורמלים, וקצפת רכה, אבל לא מתוקה יותר מדי. גולת הכותרת הייתה התחתית החמאתית והפריכה של הקינוח, שהשאירה את הפרופ' ללא מילים. האוכל היה כל כך טעים, והיה לי הרושם שאני ממש נמצא באיטליה".



לסיום אמר פרופ' קרסו. "את כל הגבינות בתפריט אפשר להחליף בגבינות טבעוניות, ולדעתי גם צמחוניים וטבעוניים יכולים למצוא את עצמם בפומו, וליהנות מארוחות טובות, פיצות, פסטות, וסלטים".