שם: דגנית קרמר



מצב משפחתי: נשואה + 3


תפקיד: משנה למנכ"ל פלאפון, YES ובזק בינלאומי

מסלול מקצועי: לדגנית קרמר יש ניסיון של יותר מ־20 שנה בשוק התקשורת. בשנה האחרונה היא מכהנת בתפקיד משנה למנכ"ל בפלאפון, ב־yes ובבזק בינלאומי, במקביל לתפקיד סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בשלוש החברות. בשש השנים האחרונות היא מכהנת כסמנכ"ל בפלאפון. לפני כן, היא עבדה למעלה מעשור בחברת 012 סמייל, ובתפקידה האחרון שם שימשה ראש אגף בחטיבת הלקוחות העסקיים.

מהי העשייה המשמעותית שלך בשנה האחרונה?
קבלת התפקיד בעוד שתי חברות: yes ובזק בינלאומי, הן כמשנה למנכ"ל והן כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות, ניהול האופרציה של תהליך הסינרגיה בין החברות, העמקת השירות הדיגיטלי, בניית תפיסת הפעלה של One Stop Shope, תמיכה וקידום תהליכי מכר, תפעול ושירות בקרב הלקוחות.

עצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
לאמץ שינויים, לקבלם בברכה וליזום אותם. הרבה פעמים נוח לנו להישאר במוכר והידוע, אבל אנחנו כאנשים, ובוודאי כמנהלים, מחויבים לייצר עבור עצמנו אתגר במטרה להשתפר ולהמשיך להוביל. לאמץ שינוי זה לא בהכרח דבר פשוט, אבל כמעט תמיד הוא מתגמל.

מהי העצה הטובה ביותר שאת נותנת לעובדים שלך?
אל תוותרו לעצמכם. תהיו המנהלים של עצמכם. אנחנו כמנהלים יכולים להוביל ולהכווין עד נקודה מסוימת. בסופו של דבר, כל אחד חייב להכיר ולהאמין בעצמו, לא משנה מה אחרים חושבים. היכולת לדרוש מעצמך להיות הגרסה הטובה ביותר שלך נועדה להצליח. כמנהלת, כשאני רואה עובד שממצה את יכולותיו ומתפתח, אלה הרגעים המרגשים עבורם אני קמה בבוקר.

עיסוק בספורט: אני משתדלת ללכת לחדר כושר לפחות פעמיים בשבוע, בעיקר ריצה והליכה. אני מאמינה שבמיוחד בתקופות עמוסות, צריך לדעת להוציא אנרגיה ולרענן את המחשבות.

ספר אהוב: גדלתי במושב, ולכן יש לי חיבה מיוחדת לספריו של מאיר שליו. בכתיבתו הוא מיטיב לתאר את החיבור לאדמה, לחקלאות ובעיניי, לנוף ילדותי. הספר האהוב עליי ביותר בין ספריו הינו "כימים אחדים"/

בילוי מועדף: אני מאוד אוהבת ללכת להופעות מוזיקה ולטייל בטבע. אם במקרה שני העולמות הללו מתחברים, אז זה הבילוי האופטימלי עבורי.

משבר שזכור לך ותרצה לשתף: השנה איבדתי את אבי היקר בפתאומיות, דווקא בשנה שבה אני חווה הצלחה מקצועית. התמודדות עם אובדן זה תהליך שמלווה אותך לאורך כל היום. התמיכה והאהבה שקיבלתי מהעובדים ומההנהלה בחברות בשנה הזאת הייתה מרגשת ומחזקת, והיא מסייעת לי לצלוח רגעים קשים.

מה גורם לך סיפוק?
לראות תוכנית שגיבשנו הופכת למציאות בשטח, להפוך מילים על נייר למשהו מוחשי. הסיפוק בלהוביל מהלכים שיש להם השפעה על עתיד החברה, על העובדים ועל הלקוחות שלנו. זו אחריות עצומה אבל גם סיפוק אדיר, כשמהלך שרקמנו מצליח ועונה על הציפיות.

הפחד הכי גדול?
לאבד רלוונטיות. אנחנו נמצאים בשוק תחרותי ומשתנה, לא רק מול המתחרים, אלא ובעיקר מול הלקוחות שלנו. עלינו כל הזמן להיות קשובים, להתקדם, לנוע קדימה ולחדש.

אובססיה: הסדרה "מזכירת המדינה" שמשודרת ב־yes. אני עוקבת באדיקות אחר הסדרה ולוקחת ממנה לעתים השראה להתמודדויות בכל תחומי החיים.

פרגון (למהלך עסקי של גורם אחר, אפילו מתחרה) ־ אני מאוד מחוברת לעולם הלקוחות והדיגיטל, שבשנים האחרונות הולכים זה בצד זה. בנק הפועלים עושה פעילות יפה בהנגשת נושא הדיגיטל ללקוחותיו. החוכמה להתקדם טכנולוגית, אבל במקביל לדעת לקחת אתך את כל לקוחותיך, אחרת לא באמת עשית מהלך משמעותי לשיפור השירות.

דרינק אהוב: אפרול שפריץ.

איך את מעבירה את שעות הפנאי שלך?
קריאה, משפחה, ספורט וחברים, הדברים הפשוטים והטובים.

מה מעורר השראה בעינייך?
אנשי חינוך שרואים בתפקיד שלהם ייעוד. אני פועלת רבות בקידום תפיסת המסוגלות בקרב נערות. בצעירותי הייתה לי מורה שהאמינה בי ובנתה אצלי יסודות מוצקים ששירתו אותי במהלך הקריירה. אולי נדוש, אבל אני באמת מאמינה שמורה טוב הוא מורה לחיים.