האנטישמיות מרימה ראשה: בעיר אומהה שבנברסקה ארה"ב הושחתו 75 מצבות. על פי הערכת המשטרה מדובר באירועים שנגרמו בין ה-31 לאוקטובר ל-5 לנובמבר. המשטרה פתחה בחקירת האירוע והציע פרס על סך 1,000 דולר למי שיעזור באיתור מבצעי פשע השנאה. הנזק המוערך בעקבות ההשחתה עומד על 50 אלף דולר.



האירוע מצטרף לשורת מקרים אנטישמיים חמורים בארה"ב, כאשר על פי דוח "amcha initative" ישנה עלייה של 70% במספר האירועים האנטישמים במדינה. בין האחראים לעלייה הדרמטית עומדים גם אנשי הארגון "סטודנטים לצדק בפלסטין" שפועל בכ-200 קמפוסים באמריקה. בשנת 2018 אחד האירועים הבולטים התרחש בבית הכנסת בפיטסבורג שגבה חייהם של 11 בני אדם, אירוע שהתרחש על ידי רוברט באוארס, פעיל ימין קיצוני בארה"ב המוגדר כניאו נאצי, אירוע שהיווה זינוק דרמטי בפעילות תעמולה של העליונות הלבנה ברחבי ארה"ב.



באירוע דומה, שהתרחש ב-2017, הושחתו עשרות מצבות בבית קברות יהודי בסנט לואיס "חסד של אמת" עשרות מצבות של אנשים שנפטרו בין 1921 ל־1962, כ־200 קברים בסך הכל הופלו באזור הישן של בית הקברות שהחל לפעול בשנת 1893. "אני לא יכולה להאמין שאנשים יכולים לעשות דבר כזה למישהו, זה פשוט לא בסדר", אמרה אז גולדה בורק, מורה למוזיקה שסביה ואביה קבורים בבית העלמין. "זה לא בסדר להשחית את המתים".



בין אירועי ההשחתה התווספו גם אירועים אנטישמיים אחרים בין האירועים שהתרחשו בשנת 2017 היה מקרה שבו שלושה נוסעים במכונית צעקו: "יהודים מזוינים" לעבר משפחה חרדית שישבה בחצר הבית שלה, ואחד הגברים הפנה לעברם את ישבנו העירום. באירוע אחר קיבל תלמיד יהודי כרטיס ברכה שבו נראה היטלר קורא "חנוכה שמח!" ואייל עם צלב קרס ושפם שמצדיע במועל יד. בקמפוס של אוניברסיטת מדיסון נרשמו לא פחות מ־17 אירועים של גרפיטי שכלל סמלים של גזענים לבנים, והמשטרה קבעה כי מדובר בפשעי שנאה.