יו"ר הימין החדש ושרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, התייחסה הערב (שבת) לסערה שעורר הפרסום אודות מינויו הצפוי של חברה למפלגה ושותפה לדרך, נפתלי בנט, לשר הביטחון על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. המינוי יובא ביום ראשון לאישור הממשלה והוא צפוי להיות מושבע לתפקיד יום למחרת. שקד כתבה בחשבון הפייסבוק שלה כי היא "רוצה להסביר את המהלך לכל מצביעי ימינה, הליכוד והימין בכלל", ובהמשך דבריה סיפרה כי "נתניהו הציע לימין החדש שני תיקים לבחירתנו מבין הרווחה, החקלאות או התפוצות, או את תיק הביטחון לבנט".





שרת המשפטים הסבירה כי "הסכמנו שלעת הזו נכון שיהיה שר ביטחון במשרה מלאה, על אחת כמה וכמה נפתלי בנט. משרד הביטחון הוא חשוב מאין כמותו, וניתן לעבוד בו ולעשות דברים משמעותיים גם בתקופת מעבר". היא הוסיפה כי "לצערי הרב, יש סיכוי לא מבוטל שנגרר בפעם השלישית לבחירות ולכן זו יכולה להיות תקופה ארוכה".


כזכור, במהלך מערכת הבחירות הקודמת דובר הרבה על צירופה של איילת שקד לליכוד, חיבור שלא יצא לפועל בסופו של דבר. לגבי שיתוף הפעולה בין מפלגת השלטון לימין החדש, כתבה כי "אין מיזוג מפלגות כל מפלגה נשארת עצמאית ואין השלכות על העתיד שכמו שאתם רואים, בפוליטיקה הוא לא ברור והכל אפשרי". וסיכמה את הפוסט בחזרה על עמדתה העקבית כי "הממשלה אותה אני שואפת שנקים היא ממשלת ימין עם ישראל ביתנו, אני עושה את כל מה שאני יכולה על מנת שזה יקרה".