בית משפט השלום בתל אביב גזר הבוקר (ראשון) על כוכב הילדים יובל שם טוב (יובל המבולבל) מאסר על תנאי למשך שלושה חודשים, קנס בסך 2,500 שקלים, צו מבחן לשנה ו-300 שעות שעות לתועלת הציבור. כזכור, שם טוב הורשע בשישה מקרים של החזקת סם מסוג קוקאין. המשטרה ביקשה להטיל עליו מאסר על תנאי ועבודות שירות.



שופט שמואל מלמד אמר בפתח הדיון כי "ההרשעה מותרת על כנה. הנאשם הורשע בעבירת צריכת סם לצריכה עצמית. עובדות כתב האישום כוללות הרשעה במספר הזדמנויות לאורך זמן סוג הסם נחשב לסם קשה, כלל נתוני כתב האישום מתארים סיפור לא פשוט של התמכרות ודפוסים של הסתרה. הנאשם פנה לפתרון קל למצוקתו. לא היה מזור, הנאשם התנהג התנהגות חזרתית. הנאשם אדם ידוע בציבור, הוצגו כתבות רבות בהם סיפורו של הנאשם והמשבר שעבר. עובדות ביצוע העבירה ידועה ברבים. אינני סבור שהרשעתו תפגע במטה לחמו של הנאשם גם במידה ולא תקבל ויזה לארצות הברית.



שם טוב הגיע לפני שבועיים לבית המשפט במהלך שלב הטיעונים לעונש מלווה ברעייתו, ופרץ בבכי בפתח הדיון: "אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה מההורים שלי, מאשתי, מהילדים שלי ומהקהל שאני מהווה דוגמה עבורו. אני לוקח אחריות מלאה על מה שעשיתי".

  
נציג המשטרה בדיון ציין כי שם טוב הביע חרטה ושיתף פעולה עם החקירה: "מתחם העונש ההולם הינו כמה חודשי מאסר שיכול שירוצו בעבודות שירות. הנאשם נטול עבר פלילי, נשלח לתסקיר שירות מבחן, הביע חרטה ושיתף פעולה. שירות המבחן המליץ לשקול הימנעות מהרשעה, אבל המלצתו לא עונה בקנה אחד עם מעשי הנאשם. דרך המלך בעבירות כאלו היא הרשעה. הנאשם יכול להמשיך לעסוק במקצוע".
  
סנגורו ירון ברזילי, אמר במהלך הדיון: "ביקשתי מבית המשפט לבטל את ההרשעה. ויתרתי על כל עדי האופי. במהלך השנים יובל הופיע בחינם במחלקות אונקולוגיות בבתי חולים ובאגודות מפה ועד הודעה חדשה. ברור לכולם שמדובר בתקופה שנבעה ממשבר אישי, הוא השתקם. אבקש להשית עליו צו מבחן ושירות לתועלת הציבור, בית המשפט הוא שיחליט וגזר הדין יינתן ב-10 בנובמבר".