תמלול עדותו של המיליארדר האוסטרלי, ג'יימס פאקר, שנגבתה במסגרת חקירת תיק 1000, בה נחשד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקבלת טובות הנאה ומתנות מאנשי עסקים, הוצג הערב (ראשון) על ידי רביב דרוקר בחדשות 13.



במסגרת החקירה, נשאל פאקר על יחסיו עם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שנהג לשהות בדירתו של המיליארדר בתל אביב. ואמר כי "אהבתי את יאיר מאוד ובילינו זמן רב ביחד. הלכנו ביחד למועדוני לילה, הוא היה בסוויטה במלון שלי בניו יורק ואני חושב שגם באונייה שלי". פאקר הוסיף כי "הבילויים של יאיר לא עלו לי דבר והם מתאימים להתנהגות שלי כלפי חברים שלי".



איש העסקים הנוסף שנחקר במסגרת אותו תיק, מפיק הסרטים ארנון מילצ'ן, התייחס גם הוא לקשר בין בנו של ראש הממשלה למיליארדר האוסטרלי, והעיד כי "אמרתי לביבי שאני חושב שזה לא בריא שיסתובבו שמועות שהבן שלו וחבריו יסתובבו כל הזמן בדירה של פאקר. הוא אמר שיאיר בחור מבוגר והוא ידיד קרוב של ג'יימס. ציפיתי לתגובה אחרת. לא להפוך את החברות לנהנתנות. לא להפוך את החברות לנהנתנות, ציפיתי שלא יעשו שימוש בדירה לעתים יותר מדי תכופות".



בנוסף לתמלולי העדויות, נחשפה גם הודעת וואטסאפ ששלחה הדס קליין, העוזרת של מילצ'ן ופאקר, למנהלת משק הבית של פאקר בקיסריה, בה כתבה: "נגיד לשרה שיש ציוד בשבילה. שימי בשקית שחורה את ארבעת הבקבוקים ותסגרי את השקית ליד הדלת של המטבח בחוץ. היא תבוא לקחת".



בעדותה הסבירה קליין כי "זאת הייתה דרישה מובהקת של שרה וביבי להכניס את השתייה, הסיגרים והאוכל שהיא הייתה לוקחת בתיקים ובשקיות אטומות כדי שאף אחד לא יוכל לראות".



קליין המשיכה לשפוך אור על היחסים בין ראש הממשלה למעסיקה, ואמרה כי "מילצ'ן ביקש שנרכז לו את כל התשלומים על בני הזוג נתניהו. שאלתי אותו מה ייצא לו מזה, והוא אמר שהוא יגיד פעם לביבי כמה הוא עולה לו".