הבלון "בייבי טראמפ" הפך לאחד מסמלי המחאה נגד דונלד טראמפ, אולם כאשר מתנגדיו של הנשיא ניסו להניף אותו באלבמה לקראת ביקורו של טראמפ, הם זכו לקבלת פנים עוינת, כאשר אדם חתך את הבלון עם סכין. 
 
טראמפ הגיע ביום שבת לצפות במשחק פוטבול של אוניברסיטת אלבמה נגד אוניברסיטת לואיזיאנה. לקראת האירוע התארגנה הפגנת מחאה שאליה הובא גם הבלון המפורסם של הנשיא לבוש בתחתונים. אחד הפעילים סיפר כי התגובות היו מעורבות, כאשר חלק מהעוברים והשבים רצו להצטלם עם הבלון בעוד אחרים קראו סיסמאות בעד טראמפ. 
 
לפי המארגנים, בשלב מסוים הגיע למקום אדם שהסתער על הבלון עם סכין, עשה חתך של 2.4 מטרים בחלק האחורי והחל להסתלק בעוד האוויר יוצא מהבלון הגדול. "נדיר להתמודד עם זעם כזה", אמר הפעיל רוברט קנדי, שמלווה את הבלון להפגנות רבות. ממשטרת טוסקלוסה נמסר כי החשוד, הויט הטצ'ינסון (32), נעצר בתוך זמן קצר והוא מואשם בעבירה של מעשה קונדס פלילי. 
 

הנשיא עצמו, שהגיע למשחק עם רעייתו מלניה, זכה לקבלת פנים אוהדת מעשרות אלפי הצופים, בניגוד לשריקות הבוז ולקריאות נגדו כאשר הגיע באחרונה למשחק בייסבול בוושינגטון ולקרב של אומנות לחימה בניו יורק. לצדם של בני הזוג היה גם חבר הקונגרס הרפובליקני, ברדלי ביירן, שמתמודד בפריימריז למושב הסנאט של אלבמה, כאשר מולו ניצב גם שר המשפטים הקודם של טראמפ, ג'ף סשנס.