הכתובת "השר לביטחון הבנים" רוססה הלילה (שני) בגרפיטי על קירות המשרד לביטחון הפנים בירושלים על ידי פעילות אקטיביסטיות מהיחידה ללוחמה בטרור המגדרי (לוט"ם). לצד הכיתוב הונחו מצבות עם שמותיהן של נרצחות מהשנה האחרונה.
פעולה זו מגיעה כתגובה לציוץ שפרסם אמש השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, בו נכתב: "רצח נשים הוא דבר נורא ואיום אבל צריך ללמוד באמת את המצב בישראל ולא לעוות את הנתונים". 
פעילות לוט"ם מסרו בתגובה: "זו התגובה הראשונה שנתן השר לביטחון הפנים, זה שאחראי לביטחון אזרחיות ואזרחי המדינה, בחודש בו 3 נשים נרצחו בדם קר על ידי בני זוגן. לא הבעת צער, לא לקיחת אחריות, לא זעזוע ולא ניחום אבלים. אלא תגובה מבישה ומתנערת שמטרתה להסיר מגבו את האחריות על כל אותן נשים שנרצחו על רקע מגדרי לאורך שנות כהונתו בתפקיד ולהקטין את התופעה בעיני הציבור. 

"השר ארדן דוגל במדיניות ארוכה של התעלמות גסה מתופעת האלימות המגדרית, אבל זה כבר מתחת לכל ביקורת. מהציוץ המזלזל הזה עולה שדמן של נשים אינו שווה ערך בעיניו של ארדן, לא ראוי להילקח ברצינות ולא קשור לתחום אחריותו." 
הפעילות המשיכו ופנו ישירות לשר: "ארדן, במקום להתקטנן על סטטיסטיקות ולבקר את ארגוני הנשים שפועלים למען הצלת חייה של הנרצחת הבאה, הגיע הזמן שתמלא את תפקידך ותשמור על ביטחון האזרחיות עליו אתה אמון. תעביר את מלוא התקציב לתכנית למניעת אלימות במשפחה. תקדם את חוק האזיקונים האלקטרוניים. תקדם מדיניות שמגנה על חייהן של נשים ולא מפקירה אותן לרצח.
"אם תהיתם למה נשים ממשיכות להירצח כעניין של שגרה, איך זה הגיוני שהתקציב שאושר למניעת אלימות נגד נשים כבר ב-2016 עוד לא עבר, ואיך יכול להיות ששום דבר לא השתנה אחרי שנה של מחאות אינטנסיביות - התשובה היא שזה האדם שאחראי על ביטחוננו בארבע וחצי השנים האחרונות.
בושה. בושה למדינה, בושה לממשלה ובושה לשר לביטחון הבנים גלעד ארדן", הוסיפו.