המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות עצרה ביום שישי האחרון שוטר מהדרום המשרת במחוז ש"י, בחשד שאיים לרצוח את אשתו. על פי החשד, השוטר הגיע לביתו כשהוא בגילופין, התפרע בבית בנוכחות ילדיו ואיים על אשתו "אני אקבור אותך". במוצאי שבת הורה בית משפט השלום בירושלים לשחרר את החשוד למעצר בית בצפון, והואיא צו הרחקה ממשפחתו. 

זהו המקרה השני בשבוע האחרון שבו שוטר שאמיים לרצוח את אשתו משוחרר על ידי בית המשפט למעצר בית. בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד שוטר, תושב הדרום גם הוא, שאיים בטלפון לרצוח את אשתו. על פי כתב האישום, במהלך אוקטובר, על רקע סכסוך בין בני הזוג ובעת שהיה במכללה לאומית לשוטרים בבית שמש, התקשר השוטר אל אשתו ואיים לפגוע בגופה בכך שאמר לה בכעס "תזמיני אמבולנס, אני מגיע לרצוח אותך". מייד לאחר מכן יצא השוטר בדרכו לביתו כשהוא חמוש באקדחו המשטרתי. 
האישה התקשרה למשטרה והודיעה על האיום. היא הונחתה לנעול את הדירה ולהסתגר באחד החדרים מבלי לפתוח לאיש, בעוד כוחות משטרה הוזנקו למקום. 

בכתב האישום מצוין כי מייד אחרי שאיים על רעייתו, בעודו בנסיעה לביתם, התקשר הנאשם אל אחיו וגם לו אמר כי הוא בדרכו לרצוח אותה. הנאשם היה נחוש בדעתו כשאמר לאחיו: "אם אני בא הבייתה עכשיו אני רוצח אותה. תקשיב טוב, אני רוצח אותה. אני בא במטרה להרוג אותה. שלא תגיד שלא אמרתי, אני גומר אותה. אתה לא מכיר אותי. כשאני מכוון זה עד הסוף. אני בא עכשיו ורוצח אותה". 
במחלקה לחקירות ששוטרים ביקשו מביהמ"ש להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, או לחלופין להקשיח את התנאים המגבילים שהוטלו עליו, אולם בית המשפט החליט גם באירוע הזה לשחרר אותו למעצר בית בנתאים מגבילים.