חברת התקשורת IBC, המשווקת אינטרנט מהיר תחת המותג Unlimited, הודיעה הבוקר (שני) על מינויה של עו"ד שיראל דגן לוי לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי ולקוחות אסטרטגיים. דגן לוי שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"ל כספים ותפעול של ארגון מעוז, המפתח רשת של מנהיגים ומנהיגות, בשיתוף עם "עתודות לישראל", הפועלים לחיזוק חוסנה הכלכלי-חברתי של מדינת ישראל. 
לפני כן כיהנה דגן לוי כמנהלת חוזים ורכש גלובלי בחברת הטכנולוגיה ורינט. טרם הצטרפותה לורינט הועסקה דגן לוי במשלחת הרכש של משרד הביטחון בניו יורק. 
כמו כן, דגן לוי היא בוגרת לימודי משפטים מאוניברסיטת תל אביב ועו"ד מוסמכת משנת 2002. כמו כן דגן לוי בוגרת תכנית המנהיגות הכלכלית-חברתית של ארגון מעוז בשיתוף עם אוניברסיטת הרווארד שבארה"ב.

היא מסרה כי "אני שמחה להצטרף לחברת IBC, חברה חדשנית שמובילה מהפכה בשוק התקשורת בישראל, באמצעות חדשנות טכנולוגית ויצירת תחרות חדשה לתשתיות התקשורת הקיימות. יחד עם צוות העובדים וההנהלה של החברה נביא בשורה חדשה של חיבור במהירות חסרת תקדים לכל בית - חיבור שישנה את הדרך בה אנו עובדים, לומדים וצורכים את אמצעי התקשורת המוכרים לנו כיום. אני מודה על האמון שהביעה בי הנהלת החברה ובעליה".
אמיר לוי, מנכ"ל IBC, הוסיף: "דגן לוי היא תוספת מצוינת לצוות ההנהלה של חברת IBC, והיא מצטרפת אלינו בתקופה של הזדמנויות גדולות. יחד עם עובדי ומנהלי החברה נחולל בשנים הקרובות מהפכה בשוק התקשורת הישראלי, ונביא לכל צרכני ישראל חיבור אינטרנט מהיר, איכותי והוגן עם שירות ללא פשרות". 
כידוע, חברת תשתיות התקשורת IBC משווקת אינטרנט מהיר על גבי סיבים אופטיים, ומציעה ללקוחות חיבור במהירות העלאה והורדה גבוהה משמעותית מהנהוג כיום בשוק. תחת המותג Unlimited פורסת החברה פתרון תקשורת מהפכני טכנולוגית תוך תחרות בתשתיות התקשורת הקיימות לטובת צרכני התקשורת בישראל. החברה נמצאת בבעלות חברת החשמל, סלקום וקרן תש"י. לחברה מאות אלפי לקוחות פעילים.