עשתה עלייה: ענקית הקניות המקוונת אמזון השיקה היום (שני) את האפשרות לגלוש באתר ובאפליקציה שלה בעברית וכן לקבל תמיכה בעברית. כאמור זו השפה השמינית המוצעת בפלטפורמת הרכישה הפופולרית, ובנוסף ישנה אפשרות להציג את המכירים בשקלים. הלקוחות בישראל יכולים ליהנות ממשלוח בינלאומי בחינם בקנייה מעל 45 דולרים.

לחצו כאן לאתר בעברית
גולשים שיגדירו את מיקומם בישראל ואת התצוגה בעברית ובשקלים יוכלו לצפות במוצרים שזמינים למשלוח ארצה. המערכת תציג להם את מחירי המוצר בשקלים, לצד הערכת עלויות וכן יוצגו להם מחירי המוצר המשלוח בשקלים וכן הערכת עלויות המכס והמסים, במידת הצורך. כמו כן, החברה תצרף למשלוחים תוויות החזרה משולמות מראש, כדי להקל על החזרת מוצרים.  כאמור מדובר בתזמון קריטי עבור החברה, שכן היום חל יום הרווקים הסיני, בו צפויות רכישות רבות מצד הישראלים. על פי הדיווחים, בדקה הראשונה בוצעו רכישות בשווי למעלה ממיליארד דולרים ברחבי העולם.
כזכור, בספטמבר האחרון אמזון השיקה לראשונה את פעילות המשלוחים בתוך ישראל. למעשה אמזון השיקה את שירות Local Delivery, ובכך ישראל הצטרפה (לא באופן מלא) לתוכנית המאפשרת ליצרנים מקומיים למכור לישראלים. מדובר בהשקה חלקית מכיוון שהגרסה העברית של האתר עדיין לא הושקה.

בין העסקים הישראליים שמוכרים באתר המגויר של אמזון, ניתן למצוא את עדיקה, סטורי, ללין, אלקטרה וניופאן, יבואנית האלקטרוניקה שפתחה חנות קונספט באמזון, שבה תמכור מוצרים ייעודיים שלא שווקו עד כה בישראל.