עד המדינה ניר חפץ שיגר הערב (שני) מכתב לשר המשפטים אמיר אוחנה בעקבות חשיפתו במליאת הכנסת פרטים בנוגע ללחץ שהופעל עליו בחקירתו במשטרה. בדבריו איים חפץ על אוחנה בתביעה אם לא יתנצל ויפצה אותו. חפץ טען במכתבו כי אוחנה חשף פרטים אסורים בפרסום על פי צו שיפוטי שקיומו היה ידוע לו, או היה חייב להיות ידוע לו, מתוקף היותו שר המשפטים.



עוד צוין במכתב כי מדובר ב"דברי רכילות פוגעניים שהובאו במטרה ברורה לבזות ולהשפיל תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיות". עוד אמר חפץ: "תחת איצטלא כוזבת של דאגה לזכויות הנחקר נמצאת פוגע במכוון ובאופן קשה וחמור, כאשר כוונתך האמיתית, הברורה לכל, הייתה להציגו כשקרן, סחיט ולחיץ שאין לתת אמון בעדותו".



כזכור, אתמול צו איסור הפרסום בעניין העדה שקשורה בתיקו של חפץ ולאופן הפעלתו הוארך, אך הדיון היה סוער ויצרי עד מאוד. במהלך הדיון נטש חפץ בזעם את האולם ובהמשך חזר. במהלך הדיון, שהתנהל תחילה בדלתיים פתוחות, הלין חפץ על כך שפרטים רבים מוצאים מתוך הדיון ומתפרסמים בכלי התקשורת. “דמי יהיה על ידיך", "בית המשפט שופך את דמי", "מוביל אותי לגרדום" ועוד שלל ביטויים, נוכח ההחלטה להשאיר הדיון תחילה בדלתיים פתוחות. 
 
בהמשך, הסכים השופט לסגור את עדותו של חפץ בפני התקשורת. לאחר שיצא מהאולם, מסר חפץ: “אני מתנצל, הייתי נסער במהלך הדיון”. נציג הפרקליטות שביקש את הצו, פעל בכמה מישורים. ראשית, עלה נציג המשטרה שטען שיש איומים על חפץ, אך לצד זאת דובר על פגיעה ודאית בפרטיות המשיבים. כל חשיפה של פרט מהחקירה עלולה להוביל לפגיעה חמורה בפרטיות של עד המדינה”. 
 
לא רק הפרקליטות התנגדה, גם גורמים נוספים ובהם עורך דינו של חפץ, אילן סופר, ועורכת הדין של המתלוננת, שולמית (שולי) אשבול, שדיברו אף הם על החשיבות לשמירה על פרטיותם של המעורבים ועל פגיעה אפשרית בהם אם יוחלט שהצו יוסר. לחפץ היה חשוב להדגיש: “עדותי היא אמת מזוקקת”. הוא הוסיף שאינו נגד ראש הממשלה, אך יש מסע יזום להזיז אותו מהאמת. בתום הדיון, האריך השופט עלא מסארווה, מבית משפט השלום בתל אביב, את צו איסור הפרסום המתייחס לתיק 4000 עד להחלטה אחרת.