בחדשות 13 הובא הערב (שני) עדותו של המיליארדר ארנון מילצ'ן בתיק 1000 בה נחשף הקשר בין ראש המוסד, יוסי כהן, למיליארדר ג'יימס פאקר. על פי הפרסום, בעדותו בנושא אמר מילצ'ן כי אהב מאוד את ראש המוסד לשעבר מאיר דגן ודרכו הכיר את כהן. "בשלב מסוים כשתמיר (פרדו) נכנס, יוסי כהן היה מועמד לראש מל"ל. אחת התכונות ששאלו אותי אם הוא יהיה נאמן לזוג", ציין בחקירתו. כשנשאל ע"י החוקר מי שאל זאת, ענה מילצ'ן בצחוק "אבא ואמא" והוסיף: "אמרתי שלדעתי הוא יהיה מאוד נאמן".
לגבי הקשר בין יוסי כהן למיליארדר פאקר, סיפר מילצ'ן: "מבלי ידיעתי הוא התחיל רומן שחלק ממנו בכתב. היו ביניהם כל מיני חילופי מכתבים. 'איי לאב יו', 'איי לאב יו', לבבות, אכל ארוחת ערב עם אשתו (של יוסי). בשלב מסוים נפגשנו בלונדון יוסי, ג'יימי ואני. קראנו ליוסי כדי לדבר על החברה שנקים יחד. אחרי רבע שעה פאקר, עם כל הבעיות האישיות שלו, התפרץ בבכי. יוסי אמר שגבר רציני לא מתבייש לבכות. נתן לו מחמאות. יוסי, אני מניח, עם החושים החדים, הבין שהוא איש רגיש".

בהמשך מילצ'ן העיד כי "עד שהוא ניתק את הקשר איתי, פאקר הגדיר את נתניהו כגבר המרשים ביותר, 'אני החבר הכי טוב שלו בעולם ויוסי הוא המרגל מספר אחת ואנחנו הולכים להקים חברת סייבר ביחד'. אני שתקתי ואז שמעתי מיוסי שהוא (פאקר) הציע לו עשרה מיליון דולר דמי חתימה. לא הסכמתי. תקימו אתם לבד. פאקר נתן לו אולטימטום, כי יוסי כל הזמן אמר אני 98% בפנים. יוסי ענה שהוא 100% בפנים".
לאחר מינויו של כהן, מילצ'ן סיפר כי "האמת שאני הסתכלתי בטלוויזיה הייתי בשוק, כשהוא (נתניהו) עלה במדרגות הייתי משוכנע שהוא מכריז שזה לא יוסי". 
מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסום בחדשות 13: "שקר וכזב" על העובדה שביקש שכהן יהיה נאמן לנתניהו. מלשכתו של ראש המוסד נמסר כי "לא היה ולא נברא" לכלל הדיווח.