דניאל חזן, בן 38 מגן יבנה, רווק, נהג קו 340 של חברת אפיקים, חווה היום (שלישי) אירוע מפחיד במיוחד, אך הוא לא איבד את העשתונות. במהלך נסיעתו, סמוך לצומת גן יבנה, הוא נדהם לצפות בנפילה של טיל במרחק של כ-50 מטר מהאוטובוס שלו. למעריב אונליין הוא מספר כי "זה היה מלחיץ, אבל לא צריך לעצור את החיים בגלל כמה מטומטמים".

"זה היה עוד יום עבודה שגרתי", מספר חזן למעריב. "קמתי, התחלתי את הנסיעות. הייתי לקראת הנסיעה האחרונה. הורדתי את הנוסע האחרון שלי והמשכתי בנסיעה. המשכתי לצומת גן יבנה, והמתנתי לרמזור אדום. בינתיים ניצלתי את הזמן לשתות שלוק מהקפה. באמצע השלוק אני רואה את הטיל נופל מולי 50-60 מטר ממני".

לדבריו, "לא הייתה אזעקה. ישר הוצאתי את הטלפון, צילמתי והתקשרתי לעבודה. כשנהיה ירוק המשכתי בנסיעה ואנשים סימנו לי שיש לי משהו בחלק האחורי של האוטובוס. עצרתי בצד וירדתי לראות. ראיתי רסיס שכנראה פגע בשמשה האחורית ורסיסים ממנו נכנסו לתוך האוטובוס. בהתחלה היו צלצולים באוזניים ולחץ בכל הגוף שאי אפשר להסביר. אבל עכשיו אני יושב בגינה ברוך השם".

הנהג הוותיק מסביר כי "אני אדם מאד מאמין. אני יודע שיש מי ששומר עלי. אז כן, זה מפחיד ומלחיץ, אבל צריך להגיד 'ברוך השם' ולהמשיך האלה. לא לעצור את החיים בגלל כמה מטומטמים. הרגנו בחור שכל היום מחפש אותנו. זה לא צריך לעצור לי את החיים או לאף אחד במדינה. המצב במדינה הוא בלתי נסבל וזה לא מתקבל על הדעת, אבל לא נראה להם שניצחנו אותם. נמשיך להיות חיים וקיימים. יש מי ששומר עלינו. ביום שבת אגיד ברכת הגומל. מחר נחזור לעבוד".