אמש, לאור המתיחות בעקבות חיסול של בכיר הג'יהאד האסלאמי אבו אל עטא ומטחי הרקטות שנורו לעבר ישראל, החלו ערוצי הטלוויזיה לשדר משעות הבוקר שידורי חדשות מיוחדים שליוו את האזעקות, ישיבות הממשלה ושאר האירועים שמילאו את היום. ללא יותר מדי מידע חדש שהגיע, נראה יום השידורים כמחזור ארוך של אותם פרטי מידע מהאולפנים ומוקדי השידור השונים, חוץ מרגע אחד שסיפק הכתב תמיר סטיינמן.



במהלך שידור התוכנית "שש עם עודד בן עמי" העביר סטיינמן דיווח ממרכז המסחרי בשדרות וראיין שם כמה אנשים, כאשר אחד העוברים והשבים חלף מול המצלמה ברגעי המתח, וגרם לכתב לפרוץ בצחוק.



אחרי שצחק מהאירוע הקטן והמשעשע המשיך סטיינמן את שידורו, לא מבלי להוסיף את ההערה "גם זה קורה בשידור חי". כשניסה להמשיך את הדיווח במילים, "כ-170 רקטות שנורו לעבר ישראל מאז שעות הבוקר", עצר שוב את שטף דיבורו וצחק שוב, "שידור חי עודד". בן עמי ענה לו ואמר "כן, זה קורה לפעמים שמישהו חוצה לנו את המצלמה".





בדיוק כשחשבנו שהאירוע הקטן הסתיים, חזר האדם שחלף על פני המצלמה, שכנראה הבין מה אירע וחיבק את הכתב המשועשע. "זה הקטע שידעתי שיקרה לתמיר. הבחור הזה הסתובב מאחורי תמיר מתחילת השידור ועכשיו הכנסנו אותו למרכז הפריים", הוסיף בן עמי. "ידעתי שיקרה משהו במהלך היום שיביא אותך להתקפת צחוק, וטוב שזה קרה עכשיו".



"הוא פשוט באמת מסתובב פה כבר כמה דקות ונכנס לתוך הפריים, אני מתנצל, גם זה קורה, אחרי יום ארוך ומעייף עם הרבה מתח", סיכם סטיינמן המשועשע.