המשטרה פתחה היום (רביעי) בבדיקה בעקבות אירוע בו נופצה דלת הבניין ברעננה בו מתגורר עד המדינה בתיק 4000 ניר חפץ. בסופו של דבר, לאחר החקירה, הגיעה במשטרה למסקנה כי אין חשד לפלילים וכי האדם גרם לנזק היה שליח פיצה שבטעות ניפץ את דלת הבניין באמצעות קסדתו.



בתחילת השבוע הופיע חפץ בבית המשפט בתל אביב שם התקיים דיון בבקשה לחשוף דברים האסורים לפרסום. עד המדינה ביקש לקיים את הדיון בדלתיים סגורות אולם בקשתו נדחתה. בתגובה כעס חפץ ואמר: "אדוני, זה שלא סגרת את הדלתיים, דמי יהיה על ידך. בית המשפט שופך דמי, תוביל אותי לגרדום, הכל בסדר". למחרת אותו דיון, שלח פרקליטו של חפץ, עו"ד אילן סופר, מכתב אל שר המשפטים אמיר אוחנה ובו קרא לו להתנצל על דבריו בכנסת, שם, לטענתם, הוא עבר על צו איסור הפרסום תוך ניצול לכאורה של חסינותו כחבר כנסת. 



חפץ איים השבוע לתבוע את שר המשפטים אמיר אוחנה, אם לא יתנצל על דבריו במליאת הכנסת – ויפצה אותו. בעקבות חשיפת פרטים בנוגע ללחץ שהופעל עליו בחקירתו במשטרה, שיגר חפץ מכתב לאוחנה. במכתבו הוא טוען כי אוחנה חשף פרטים אסורים בפרסום על פי צו שיפוטי שקיומו היה ידוע לו, או היה חייב להיות ידוע לו מתוקף היותו שר המשפטים.

עוד צוין במכתב כי מדובר ב"דברי רכילות פוגעניים שהובאו במטרה ברורה לבזות ולהשפיל תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיות". עוד אמר חפץ: "תחת אצטלה כוזבת של דאגה לזכויות הנחקר, נמצאת פוגע במכוון ובאופן קשה וחמור, כאשר כוונתך האמיתית, הברורה לכל, הייתה להציגו כשקרן, סחיט ולחיץ שאין לתת אמון בעדותו".
 
בתוך כך, הדיונים בנוגע לתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיכים ביתר שאת. על פי שיחות עם גורמים המעורים בדיונים, הדיונים על תיק  1000 (המתנות), כבר תמו וכעת עוסקים בתיק 2000 (שיחות נתניהו־מוזס). לפי הגורמים, תיק 1000 נראה "כבטון יצוק" וחד־משמעי כשההחלטה על כתב האישום כבר מוכנה. לדבריהם, כעת ממתינים כדי להגיש באופן מרוכז את ההחלטות על כתבי האישום בכל התיקים. 
 
ניר חפץ התייחס לאירוע ואמר למקורביו: "אני מקווה שהאירוע הזה לא קשור אליי, ובכל מקרה אני לא חשוב עכשיו. חשובים רק תושבי הדרום, שיורים עליהם, וחיילי צה״ל שמגינים עלינו".