התוכנית "המקור" בערוץ 13 חשפה הערב (חמישי) עדויות נוספות של שרה נתניהו, מחקירתה בתיק 4000, במהלכה אמרה לחוקרים: "למה אני צריכה לחיות במדינה שלי בפחד מלהגיד את דעתי? זה דיקטטורה של תקשורת שמאלנית. להפיל את הדמוקרטיה וממש לעשות הפיכה שלטונית".
רעיית ראש הממשלה נשאלה על הודעה ששלחה למקורב שלה לאחר ראיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו אצל דב גילהר ב"וואלה", שישה ימים לפני בחירות 2015. "עשו ראיון מזעזע. ביקשו שיתקנו והבטיחו! עוד אתמול דיבר עם שאול. שיתביישו!". לטענת המשטרה הכוונה היא לנתניהו ששוחח עם בעל השליטה ב"בזק" וב"וואלה", שאול אלוביץ. הסמס מועבר אליו והוא מיד מעביר אותו עם הנחיה למנכ"ל האתר, אילן ישועה. 
החוקרים טוענים בפני נתניהו: "פניתם גם לגבי הכפשות על השר ארדן ועל בנט שזה על פניו אג'נדה ימנית". על כך עונה נתניהו: "כל האג'נדה היא ימנית כלפי ימניים אמיתיים, לא מתחזים. ארדן יצא מאחורי גבו של ראש הממשלה והוביל אותו בשקר ובכזב להקים את תאגיד השמאל של נוני מוזס ובנט הוא אדם שיחד עם השנייה, עם החברה שלו איילת שקד, הגישו חוק לסגירת 'ישראל היום', העיתון הימני. עובדה שהם מאותרגים ומלוקקים ליקוקים אדירים על ידי השמאל".

החוקרות טענו בפני נתניהו כי עד המדינה שלמה פילבר טען כי היא מעורבת במשרד התקשורת. על כך השיבה כי מדובר בשקר. כשהראו לה תכתובות בין אלוביץ לישועה , מהם עולה כי הם מצנזרים ידיעות בנוגע ליריבתו של נתניהו דאז, ציפי לבני, וקושרים זאת לעסקת "בזק-יס", ענתה רעיית ראש הממשלה: "דבר שנראה לי הזוי ואין לי קשר לזה".
בשלב מאוחר יותר, לאחר הפיכתו של ניר חפץ לעד מדינה, ביקשה המשטרה לערוך עימות בין שרה נתניהו לפילבר וחפץ, והיא סירבה. "אני לא הולכת לעשות כאן עימותים עם עדי מדינה. אני מרגישה מאוד לא טוב. לא צריך שאני אקבל כאן אירוע מוחי", אמרה.  לאחר שעומתה עם הודעות שנשלחו בינה לבין חפץ על התערבות בכלי תקשורת, השיבה: "אני הייתי מעוניינת שכל גופי התקשורת של השמאל ייסגרו במדינה".
מטעמה של שרה נתניהו נמסר: "ההדלפות הפליליות הכוזבות, השקריות, המרושעות והממוחזרות שאתם מפרסמים נחקרו ונקבע שאין בהן דבר וחצי דבר.
אבל כמה לא מפתיע שבמקום להודות שבמשך למעלה משלוש שנים ניהלתם אחרי שרה נתניהו ציד אדם ושפכתם את דמה לשווא, אתם ממשיכים לנסות לטפול עליה האשמות שווא מרושעות. הכל כדי להנציח את התדמית הכוזבת והשקרית שאתם כל כך מתאמצים להדביק לה, במסע תקשורתי מגמתי ומתוזמן.
איזו צביעות, תתביישו".