יומיים לפני הזמן: עומר אדם שחרר הבוקר (שישי) באופן רשמי סינגל חדש בשם "כתבתי עלייך שיר", זאת לאחר שהוא דלף לרשת, יומיים לפני מועד שחרורו המתוכנן. את השיר הוא יצר יחד עם מאור תיתון ומשה בן אברהם.



השיר אמנם רומנטי במובן הקיטשי של המילה, עם הרבה מטאפורות פומפוזיות, אך הלחן המאוד קליט והמתיקות בביצוע של אדם, שנשמע כאילו אינו מפסיק לחייך תוך שהוא שר (לידיעת בת זוגו שיראל טולדנו) הם שהופכים את השיר ללהיט פוטנציאלי.



הורסטיליות של אדם, שיכול להוציא את עצמו מצד אחד בתור זמר חפלות אסלי, ומצד שני כרומנטיקן חסר תקנה וזמר בלדות מרגשות, באה לידי ביטוי גם בשיר הזה, שאילו היה כתוב בצורה קצת יותר עמוקה ופחות מלא בחרוזים פשוטים וספונטניים, היה יכול להיות יותר מטוב מאוד, ואפילו להגיע לרמת המצוין.





עומר אדם הוציא ביוני האחרון את המיני-אלבום הראשון שלו שכלל חמישה שירים, והחליט לעשות מעשה ביונסה ולשחרר את כל השירים כסינגלים וכסרטוני יוטיוב בבת אחת ובהפתעה, כשהלהיט הגדול ביניהם הוא "טמפרטורה", בשיתוף עם הזמר ריצ'י לופ, שכתב והלחין דורון מדלי.



כזכור, זו לא הפעם הראשונה (וגם לא השנייה) ששיריו של אדם מודלפים לרשת בטרם יצאו, כאשר גם הלהיט הגדול ביותר שלו, מבין רבים שזכו להצלחה בשנים האחרונים, "שני משוגעים", הועלה באופן מסתורי לרשת כמה ימים לפני תאריך הוצאתו הרשמית.