המועצות האזוריות בעוטף עזה הודיעו היום (שישי) על חזרה מלאה לשגרה ועל הסרת כל המגבלות. ההודעה מתפרסמת אחרי שבסביבות השעה 22:00 נשמעה אזעקת צבע אדום באזור, בפעם השלישית מאז שהוכרזה הפסקת האש. מצה"ל נמסר כי שתי רקטות שוגרו מרצועת עזה לשטח ישראל וכי הן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. בתגובה לכך, במהלך הלילה תקף צה"ל יעדים של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה.
בין יעדי הטרור הותקף מתחם צבאי ששימש בין היתר כאתר לייצור רכיבים המשמשים לייצור רקטות. כמו כן, הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור בה מספר משרדי מפקדים של הג'יהאד האסלאמי. מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל רואה בחומרה רבה את הפרת הפסקת האש ושיגור הרקטות לעבר ישראל, נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול, ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל.
מוקדם יותר היום נודע כי הפסיכולוגים שעובדים במועצה המקומית שדות נגד ובעיריית שדרות יקבלו את שכרם לאחר סדרת פרסומים בתקשורת, כך עולה מסיכום שהושג במהלך הלילה בין הצדדים. הסערה החלה בעקבות העובדה שהתקציבים של התוכנית הטיפולית של משרד החינוך לא הועברו במשך שלושת החודשים האחרונים.

לדברי גורם בשירות הפסיכולוגי בשדרות, הועברו הכספים והבעיה נפתרה לעת עתה. "אנחנו מקווים שהתקציבים של משרד החינוך לתוכנית הטיפולית לא ייפסקו", אמר בשיחה שקיים הבוקר עם "מעריב". כאמור ביתר המועצות המקומיות באזור לא נרשמה בעיה מסוג זה.