עורכי דינו של עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ, שיגרו מכתב התראה לפני תביעה לשדר גלי צה"ל, יעקב ברדוגו, בדרישה כי יתנצל על הפצת מידע אסור נגד חפץ בקבוצת הוואטסאפ 'אחדות הליכוד' הכוללת פעילי ליכוד. 




במכתב ההתראה נכתב כי "מטרתו הברור של הפרסום דלעיל, הייתה לבזות את שולחנו (חפץ) ולהשפילו, תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיותו. ואגב ביצוע שורה ארוכה של עוולות נזיקיות לרבות הפרת חובות חקוקות, ובין היתר שיבוש הליכי משפט, הדחת עד, הטרדת עד, וכמובן הפרה בוטה וישירה של צו איסור פרסום".



ניר חפץ. צילום: אבשלום ששוני
ניר חפץ. צילום: אבשלום ששוני



עוד נכתב כי "מצוי בידינו מידע חד משמעי, מגוף ראשון, השופך אור חדש אודות פעולות ומגעים סמויים מעין הציבור, שקיים ראש הממשלה, חה"כ בנימין נתניהו, בתחילת שנת 2006, בנוגע למינוייך לתפקיד שדר ומגיש בכיר של תכנית אקטואליה יומית בשעות האזנת השיא של גלי צה"ל כידוע לך היטב, זמן קצר לאחר ביצוען של פעולות חשאיות אלה זכית במינוי בו חשקת זמן רב, הפכת בזכותו לדמות ציבורית רבת השפעה, והס מלהזכיר את העובדה כי אתה נהנה מאז גם ממקור הכנסה קבוע, הנשען על תקציב משרד הביטחון. 



"מקפצה זו הוגשה לך, חרף העובדה שלא היית משופע בניסיון משמעותי קודם להגשת תכנית אקטואליה יומית כה יוקרתית, משפיעה ובעלת שיעורי האזנת שיא. למיטב ידיעתנו, לאורך שנים רבות היית בעיקר איש עסקים, בפרט בתעשיית הקזינו וההימורים ובעסקי הנדל"ן, וכן ניהלת חברות וגופים סטטוטוריים, ושימשת כעוזר לאישים בכירים בליכוד וכעסקן פוליטי".