עו"ד אילן סופר המייצג את עד המדינה בתיק 4000 ניר חפץ שוחח היום (ראשון) בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM על מכתב ההתראה לפני תביעה ששוגר ליעקב ברדוגו ונחשף במעריב. "מר ברדוגו הפיץ עמודים מסוימים מתוך הטיעונים בשימוע של הסנגורים של נתניהו בהם יש הפרשה של צו איסור פרסום לקבוצת וואטספ בה שותפים עשרות חברי ליכוד כהתרסה בפני החלטה מפורשת של בתי המשפט", אמר, "זה מעשה פסול שפוגע בפרטיותו של ניר חפץ וחלק מתוך מסע ההסתה הנמשך נגד ניר חפץ מהרגע שהחליט להיות עד מדינה. אנחנו סבורים שאי אפשר יותר לעבור על הדברים האלה לסדר היום".

טכנית אתה כנראה צודק אך זה קרה אחרי שהשר אוחנה כבר אמר את הדברים מעל דוכן הכנסת. איזה נזק הוסיף ברדוגו?
"בזה שמישהו פורע חוק, עושה דין לעצמו ופוגע באדם אין שום רסן לבאים בתור. עם מר אוחנה אנחנו נמצה את ההליך נגדו ועם מר ברדוגו נמצה את ההליכים במסגרת נפרדת. מה שעשה מר ברדוגו הוא בחומרה יתרה. הוא לקח עמודים מסוימים שלראש הממשלה ולאנשיו אין גישה אליהם והפיץ אותם מתוך מטרה ברורה לפגוע בפרטיותו של ניר חפץ".

"לגבי שאלת החסינות של אוחנה אנחנו מודעים לזה. בעינינו לא מדובר בחסינות הכרחית ולכן אנחנו חושבים שזו פעולה שלא נהנית מהחסינות, בטח לא כשמדובר בשר המשפטים של מדינת ישראל המפר צו איסור פרסום של בית המשפט", הסביר הפרקליט ב-103FM, "לגבי ברדוגו, אני מאחל לו להוכיח שלא מדובר בטלפון שלו. לנו יש אינדיקציות אחרות. אם מישהו אכן פרץ למכשיר שלו בניגוד לדעתו, נסתייע בברדוגו להגיע לאותו גורם עברייני ונמצא עמו את הדין".
עו"ד סופר ציין כי "ברדוגו נהנה ממעמד מיוחד של פרשן מוערך ומוכר, לצד המוניטין והיוקרה מונחת גם חובה ואחריות". לדבריו, אם זה אכן הוא, זה חמור שדווקא אדם שנמצא במעמדו מבצע פעולה שכזו. "העובדה שגורם מסוים עובר על החוק איננה מהווה אישור לאחרים להפר את החוק. בוודאי לא לפרשן מוערך כמו ברדוגו או לשר המשפטים אמיר אוחנה", הוסיף. 
היו חברי כנסת שהפרו את צו איסור הפרסום מעל במת הכנסת ואפילו ועדת האתיקה לא התעסקה איתם.
"במקרה שלנו יש חומרה מיוחדת כי יש פגיעה בזכויותיו של אדם פרטי במדינת ישראל שאמור ליהנות מהגנה מתוקף היותו עד מדינה בפרשה כל כך רגישה כמו זו. אני חושב שמה שעשה השר זו הפרה בוטה של החוק מתוך כוונה להעביר לו מסר. כל זה הופך את הנושא לחמור במיוחד".
תתבעו אנשים נוספים? מישהו מבני משפחתו של ראש הממשלה?
"זה לא סוד שיאיר נתניהו מתנהל בצורה פרועה ברשת ושותף להסתה של כבוד השר. אנחנו בוחנים את צעדנו ובהחלט שוקלים זאת".
ציינת כי ברדוגו שהוא פרשן מוערך. במכתב שלכם עד המדינה ניר חפץ מעיד שהוא פעל למנות אותו לגלי צה"ל. 
"העובדות שמצוינות בסעיפים מדברות בעד עצמן. כל קורא יעשה את הפרשנויות שלו".
מבחינה ערכית, זה פסול לדעתך אם ראש הממשלה סבור שתחנת שידור מסוימת עושה לו משפט לא צודק ודורש שימנו פרשנים ימניים?
"אין זה מתפקידו של ראש ממשלה למנות פרשנים בערוצי תקשורת ציבוריים. הוא צריך להתרחק מהעניין הזה. באופן עקרוני נכון שהתקשורת תהיה פלורליסטית ותייצג את כל הדעות במדינת ישראל".
יש ראיות לנושא?
"הדברים המצוינים במכתב הן עובדות מגובות ומאוששות שלא היו מוצאות את דרכן למכתב אם לא היו כאלה".