משפחות גולדין ושאול נפגשו היום (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו בירושלים. מלשכת ראש הממשלה נמסר: "רה"מ נתניהו עידכן את המשפחות במאמצים הנעשים להשבת הבנים ובהתפתחויות האחרונות. המשפחות העלו בפגישה דרכי פעולה נוספות ורה"מ הנחה את צוותו לבדוק את האפשרויות שעלו. בפגישה השתתפו גם שר האוצר וחבר ועדת השרים לענייני שו"ן משה כחלון, ראש המל"ל מאיר בן-שבת, המזכיר הצבאי לרה"מ תא"ל אבי בלוט ומתאם השבויים והנעדרים ירון בלום".



לאחר הפגישה, אמרו בני משפחת גולדין כי "ראש הממשלה חיזק את דבריו מלפני שנה והבטיח שלא תהיה הסדרה מול עזה ללא השבת החיילים". לדבריהם, נתניהו הודיע למשפחה בפגישה כי הורה שישראל לא תעביר גופות נוספות לעזה עד השבת החיילים. "הפגישה עסקה גם בעניין השבת גופת המחבל לפני שבועיים לעזה", הוסיפו, "נתניהו הודיע ללאה ושמחה כי הורה לכל הגופים העוסקים בהשבת גופות המחבלים כי ישראל לא תעביר גופות נוספות לעזה עד להשבת החיילים".



במשפחה ציינו נקודה נוספת שעלתה בפגישה והיא הפעילות של משפחת גולדין בזירה הבינלאומית והדין הבינלאומי. בעניין זה הבטיח נתניהו לפעול באופן אישי במישור הבינלאומי על מנת להפעיל לחץ על חמאס באמצעות האו״ם והמדינות התורמות, ולהביא להשבת חיילי צה״ל והאזרחים הישראליים שנמצאים בעזה.



בתוך כך, פגישה דומה היתה אמורה להתקיים עם בני משפחת מנגיסטו, אך זו נדחתה. בהודעה מטעם המשפחה נמסר: "מה שביבי לא מעז לעשות למשפחות גולדין ושאול, לבטל איתם פגישה ברגע האחרון, אין לו בעיה לעשות מול משפחת מנגיסטו. היום פורסמה ידיעה מבית ראש הממשלה על פגישותיו עם משפחות גולדין ושאול. משפחת מנגיסטו הופתעה לגלות זאת כי אתמול הודיעו לה כי הפגישה עם רוה"מ נדחתה, ללא הצעת מועד חדש. מסתבר שהדחייה היתה רק עבור מנגיסטו".