הדמות האהובה אותה גילם השחקן פול ווקר בסדרת "מהיר ועצבני" - השוטר הסמוי בריאן אוקונר, עשויה לחזור בהפתעה לסדרת הסרטים המצליחה, שש שנים לאחר מותו של מי שגילם אותה. ווקר לעולמו בשנת 2013, בגיל 40, כשאיבד את חייו באופן טרגי בתאונת דרכים, וכעת עשוי לחזור למסך באמצעות הדמיית מחשב.



הבמאי, ג'יימס וואן, צילם את סצינות הסיום של ווקר ב"מהיר ועצבני 7", תוך שימוש בטכנולוגיית-CGI כדי להעניק לו פרידה מתאימה, אך כעת נטען כי ווקר יחזור בסרט ה-"מהיר ועצבני" הקרוב - לצד וין דיזל, מישל רודריגז, טירזה גיבסון ולודאקריס.





על פי מגזין LadBible, מקורבים למחלקת הליהוק מצהירים כי הם מחפשים כפיל של פול ווקר כדי להלביש עליו את דמותו של השוטר הסמוי הידוע באמצעות שימוש בטכנולוגיית הדמיה ממוחשבת. 


"קיבלתי הצעת ליהוק חדשה למשהו ואיתה כמה חדשות גדולות, שבטוח שיהיו שנויות במחלוקת", שיתף משתמש הטוויטר דניאל ריצ'מן, עם 78.5 אלף העוקבים שלו. "לא בטוח איך אני מרגיש עם זה בעצמי אבל נראה מה יהיה". מאוחר יותר הוסיף והסביר את דבריו במילים: "עבר מספיק זמן, הם מחזירים את דמותו של פול ווקר ל'מהיר ועצבני".


ולמרות שהחדשות טרם אושרו על ידי המפיקים, המעריצים אינם מרוצים. אחד הגולשים כתב בטוויטר: "אני לא חובב סרטי מהיר ועצבי, אבל זה מקבל ממני 'לא' גדול". גולש אחר הוסיף: "זה הורס את הסוף של 'מהיר ועצבני 7', ופוגע בזכרו של פול ווקר. בושה!".