כבר תקופה ארוכה שקיילי ג'נר נחשבת למיליארדרית הצעירה בעולם, ועכשיו הטענה הזו קיבלה ביסוס רשמי. האחות הצעירה למשפחת קרדשיאן מכרה 51% מחברת הקוסמטיקה שלה, "קיילי קוסמטיקס", תמורת 600 מיליון דולר. בחשבון פשוט, זה אומר שחברה כולה שווה בערך 1.2 מיליארד דולר. הרוכשת היא חברת "קוטי", חברת קוסמטיקה מניו יורק. 

על ההודעה לתקשורת של שתי החברות, השותפות תאפשר לחברה של ג'נר להתרחב גלובלית ולהיכנס לתחומי טיפוח נוספים. "השותפות הזו תאפשר לי ולצוות שלי להישאר ממוקדים ביצירה ובהתפתחות של כל מוצר, תוך כדי בניית המותג למעצמת טיפוח בינלאומית", אמרה ג'נר בת ה-22.

על פי ההסכם, ג'נר ואנשיה ימשיכו לטפל בצד היצירתי והתקשורתי שלה. הבת הצעירה למשפחת קרדשיאן היא אחד האנשים הנעקבים ביותר ברשתות החברתיות, עם 150 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-30 מיליון בטוויטר. 

בשנה האחרונה הכניסה "קיילי קוסמטיקס" 177 מיליון דולר. העסקה צפויה להיחתם בעוד כשנה, בשליש האחרון של 2020. 

חברת "קוטי" מסרה כי העסקה עי אבן דרך משמעותית בשבילה. ביוני האחרון היא הכריזה על תכנית התייעלות של 600 מליון דולר, בה פיטרה עובדים וצמצמה מוצרים ומותגים. מנכ"ל "קוטי", פייר לאובי, אמר כי העסקה עם ג'נר היא "צעד מרגש בשינוי שלנו, והוא יאפשר לנו למקד את כוח שלנו בניחוחות, קוסמטיקה וטיפול בעור, ויאפשר למותגים של קיילי לממשל את הפוטנציאל שלהם".