תושבים רבים התעוררו היום (שלישי) לפנות בוקר בבהלה לשמע האזעקה העולה והיורדת שנשמעה בחלק מהיישובים ברמת הגולן ובגליל העליון. אבל לאחר חוסר הוודאות של שעות הבוקר המוקדמות, נמשכה שגרת החיים במערכת החינוך ובמקומות העבודה.

תושבי האזור העריכו, כי שיגורי הרקטות מסוריה והצפירות שנשמעו הייטב בחלק מהיישובים, לא ישפיעו על המשך הגאות בתיירות באזור. אתרי הנופש והתיירות בגליל ובגולן שוקקים בתקופה הנוכחית, עוד לפני השלג הראשון וגאות זרימת המים במפלים ובנחלים. רבים מגיעים לאטרקציות, כמו שייט קייאקים בחצבני ולצפייה במראות המרהיבים של עשרות אלפי העגורים באגמון קק"ל בהחולה, שם נפתח רק לאחרונה מרכז מבקרים חדש.

אפרת קנר, תושבת קיבוץ דפנה ועובדת בחברת היח"צ "תקשורות" בגליל סיפרה כי התעוררה בבהלה לקול האזעקה בשעה חמש בבוקר: "קמתי מיד והלכתי לדירה של אמא שלי לבדוק שהכול בסדר, אנחנו גרות אחת ליד השנייה". קנר הוסיפה ואמרה כי "המתנתי חמש דקות בממ"ד, וכשלא התרחש שום דבר מעבר לזה, חזרתי לישון בתקווה שהאזור יישאר שקט ורגוע".
מנכ"ל "הגושרים מלון בטבע", דורון קרן, ציין כי האורחים במלון לא שמעו כלל את האזעקה וכנראה היו שקועים בשינה עמוקה: "תושבי ישראל והאזור מכירים את מצבי הביטחון בגבול הצפון ואינם נרתעים. בכל מקרה לא נרשמו טלפונים מודאגים או ביטולים, המלון בתפוסה מלאה כמו גם חדרי האירוח". 

מנהל המטעים בעין זיוון ברמת הגולן, אלכס קודיש סיפר כי באזור הגולן לא נשמעה האזעקה, למעט בכפרי הדרוזים מסעדה ומג'דל שאמס. לדבריו, למרות האירוע, השגרה נמשכה וכל הפועלים הגיעו לעבודה כרגיל, כמו גם החקלאים בגולן ובגליל שיצאו כבכל יום למטעי הפרי. "קטיף מזן הפינק ליידי, המובחר של 'בראשית' נמצא בעיצומו, ואנחנו ממשיכים בשגרת חיים. שקט ויפה כאן, זו עונה נפלאה בגולן, והתושבים מתכוננים לאירוחי סוף השבוע. חדרי האירוח שלנו בכפר הנופש עין זיוון בתפוסות גבוהות, וגם סיורי קבוצות מטיילים המשיכו היום כרגיל באזור. הציבור כבר יודע שהבעיות הקשות יותר הן בעזה ולא בגבול הצפוני, וכולנו תקווה לשקט כולל", ציין קודיש.