מכשיר הטלפון החכם של שיאומי, ה־Redmi Note 8 PRO, מספק ביצועים, מראה ומפרט טכני שאינם נופלים מאלה של מכשירי הדגל של המתחרות, ועומד גם בדרישות של הגיימרים שאוהבים לשחק על הנייד.
 
קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי, הביאה את המכשיר לארץ בשתי תצורות, GB64 ו־GB128, החל מ־1,199 שקל לגרסת ה־GB64 ו־1,349 שקל לגרסת GB128. יש לציין כי במסגרת מבצעי הבלאק פרדיי אפשר למצוא את גרסת ה־GB64 ב־999 שקל.
 
מדובר במחיר מציאה עבור טלפון חכם שהוא בין הראשונים להציע מערך צילום אחורי מרובע הכולל ארבעה חיישנים: מצלמה אחורית של MP64 אולטרה HD, מצלמת MP8 עם זווית רחבה במיוחד של 120 מעלות, מצלמת סופר־מאקרו MP2 (המאפשרת צילום ממרחק 2 ס"מ) ומצלמת עומק שדה של MP2. 
 

מדובר במערך צילום מרשים המגיע עם רמת פיקסלים כפולה מאיכות K8. בנוסף, מערך הצילום במכשיר החדש תומך בהקלטת וידיאו באיכות K4 וצילום וידיאו איטי 960fps. לטובת חובבי הסלפי, המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן של MP20 - שדרוג משמעותי בהשוואה למצלמת MP13 בדגם הקודם, וכן אפשרויות נוספות רבות ובהן: טשטוש עצמים ברקע וצילום סלפי מקצועי במיוחד. מדובר במצלמה חזקה מאוד לטלפון שמחירו נע סביב ה־1,000 שקל. תמונה חדה מאוד, צבעים חיים, ולא מאבדים איכות תמונה גם שעושים זום במהלך הצילום.
 
מלבד המצלמה, בולט גם המראה החדשני והיוקרתי של המכשיר, בעל זכוכית Corning Gorilla 5 מקדימה ומשתמש בטכנולוגיית קירור נוזלית המפחיתה את טמפרטורת המכשיר. המסך הוא 6.53 אינץ' FULL HD IPS LCD, עם רזולוציה של 2340X1080 ויחס גוף מסך 84.9%. התמונה מאוד ברורה וחדה, גם כשמשתמשים במכשיר בחוץ באור השמש מדובר בתענוג לצפייה, גם בשימוש באפליקציות כמו נטפליקס וכמובן בזמן הרצת משחקים.
 
אם במשחקים עסקינן, מדובר בבשורה עבור גיימרים – המכשיר מצויד במעבד בעל שמונה ליבות Mediatek HelioTM G90T ומעבד גרפי ARM Mali G76 MC4, שנותנים ביצועים מעולים בכל משחקי העילית, כולל משחקי רשת באטל רויאל שהתאפיינו ביציבות גבוהה מאוד בקליטת האינטרנט. תוסיפו לזה סוללה חזקה של 4500 mAh, שתאפשר לכם לשחק ולצפות בתכני מולטימדיה לאורך היום. הממשק של הטלפון הוא נוח וקל מאוד לכל מי שנגע באנדרואיד בעבר, וגם פעולת העברת החשבונות והמידע נעשות באופן אוטומטי עם הפעלת המכשיר לראשונה.