כוכבת הסדרה המצליחה, "משחקי הכס", אמיליה קלארק, סיפרה בראיון על סצנות העירום שלה בתכנית, ואמרה כי הופעל עליה לחץ לבצע אותן, כי היו לה ויכוחים על הנושא על הסט ונאמר לה לא "לאכזב" את המעריצים.



השחקנית, שגילמה את דיינריז טרגארן, הופיעה עירומה על המסך בעונה הראשונה, ופעמים נוספות לאורך סדרת הפנטזות, כעת בת 33, הייתה בשנות ה-20 המוקדמות לחייה כאשר לוהקה לתפקיד בשנת 2010. בפודקאסט שמגיש השחקן דקס שפרד, אמרה קלארק: "בעונה הראשונה היה המון עירום. החלטתי לקחת את התפקיד, ואז שלחו לי את התסריט, כשקראתי אותו אמרתי לעצמי, 'הנה הקאץ'".





"רק סיימתי לימודי משחק, ואמרתי לעצמי 'קחי את זה כמו עבודה, אם זה בתסריט אז בטוח שזה נחוץ'", הוסיפה קלארק. "היום אני הרבה יותר בררנית לגבי מה שאני עושה".



"היו ריבים על הסט בהם אמרתי: 'לא, הבגדים נשארים עליי', והם אמרו לי: 'את לא רוצה לאכזב את מעריצי 'משחקי הכס', אמרתי להם: 'פאק יו!", חשפה השחקנית.





לגבי סצנת העירום האחרונה שלה בסדרה, בה היא נראית יוצאת מתוך האש בעונה השישית, סיפרה קלארק: "עשיתי את זה כמו גדולה. זה היה שלי, ביקשו ממני לעשות את זה, ואתה יודע מה? הלכתי על זה בגדול!".