רשת הביגוד והאביזרים פרימרק בחו"ל נחשבת לפופולרית, עם מאות סניפים מסביב לעולם. ישראלים רבים המטיילים בחו"ל נוהגים לרכוש בסניפיה בגדים, בין השאר בגלל המחירים הזולים.



אנטון דלין מקיסריה, שרצה לרכוש חולצות מהרשת שעליהן מופיע כיתוב ובו המילה ISRAEL, נתקל בסירוב ובקשיים לטענתו, ובעקבות כך הוא מאיים לתבוע את הרשת.



דלין סיפר ל"מעריב": "אני מנהל קבוצה בפייסבוק שנקראת Brits living in Israel, קבוצה שנותנת תמיכה ועזרה לבריטים שגרים בארץ, עם כמעט 7,000 משתתפים. נכנסתי בינואר לפרימרק בלונדון וביקשתי שידפיסו על חולצה - brits living in Israel, אך המוכרת נמנעה מלעשות זאת, ואמרה שזה מפני שיש הרבה מחלוקת עם ישראל". 



דלין התעקש וקרא למנהל החנות, אך התוצאה הייתה זהה. בהמשך פנה דלין להנהלת הרשת, שם נאמר לו שהתשובות שקיבל מנוגדות למדיניות הרשת ושידאגו לחדד נהלים.



אולם הסיפור לא הסתיים. דלין: "לפני חנוכה אנו עושים אירוע מפגש לחברי הקבוצה ומתכוונים להגריל כמה דברים, אז החלטתי להגריל שוברי קנייה מפרימרק. לרשת שלהם יש שירות שבו אפשר לכתוב הודעה אישית על השובר. ביקשתי שיכתבו 'חנוכה שמח מ־Brits living in Israel', אך קיבלתי הודעה שמשהו השתבש. כשביקשתי שיכתבו: Brits living in Australia, זה כן עבד. כלומר, הבעייתיות הייתה עם המילה ישראל".



בעקבות כך שלח דלין לרשת מכתב התרעה לפני תביעה. מפריימרק נמסר בתגובה: "עסקה מקוונת זו לא התבצעה כתוצאה מפרטים לא תקינים שנמסרו על ידי הלקוח בנקודת הרכישה. זה בשום אופן לא היה קשור לשימוש במילה ישראל".