העיתון "אל-אחבאר" הלבנוני המקורב לחיזבאללה דיווח הבוקר (חמישי) כי "העמדות שהותקפו על ידי ישראל בסוריה פונו מראש על ידי כוחות הביטחון במדינה, זאת מאחר והיה צפוי כי תהיה תגובה לירי לעבר רמת הגולן". עוד דווח כי "כמה חיילים סורים ואחרים נהרגו במתקפה. העיתון טען כי התקיפה הישראלית התרחשה בשני סבבים, כאשר הראשון כוון נגד מערכי ההגנה האוויריים בשדה התעופה הצבאי אל-מאזה ובפרבריה הדרומיים של דמשק, לצד מערכים באזור הקרוב לגבול ובסיסים צבאיים שישראל חושבת כי הם משמשים את בני בריתה של דמשק לתקיפות נגדה.
הסבב השני, על פי הדיווח, פגע בפלוגה אחת המוצבת באזור אל כיסווה מדרום לדמשק, ובמחסן אמל"ח השייך לפלוגה הרביעית באזור יעפור ממערב לבירה. כאמור, זו הפעם הראשונה שמבנה ההגנה הלאומית הוא אחד מיעדי התקיפה. מדובר במבנה זכוכית הסמוך לשדה התעופה הבינלאומי של דמשק, שבישראל מתייחסים אליו כאל מטה הנהגת משמרות המהפכה של איראן בסוריה.
בדיווח נאמר כי למרות שישראל תקפה בפעמים הקודמות את סביבת המבנה, זו הפעם הראשונה שהוא עצמו הותקף, אם כי התקיפה היתה מוגבלת ופגעה רק בקומה העליונה שלו. הדבר הראה מסר להסלמה אפשרית, מבלי לגרום לנזקים של ממשל למבנה. על פי הדיווח, רסיס אחד של הטילים הישראלים פגעו בבית בעירייה סעסע מדרום מערב לדמשק, מה שגרם לשני הרוגים ולשני פצועים. רסיסי טיל אחר פגעו בבית באזור קדסיא ממערב לדמשק וכתוצאה מכך נערה שהיתה בביתה נפגעה.

עוד התייחסו בעיתון הלבנוני לשיגור הטילים לאזור רמת הגולן בלילה שבין שני לשלישי. בדיווח נטען כי ישראל תקפה לפני כשמונה ימים משאית שהגיעה מעיראק ונסעה על הכביש באזור אל-בוכמאל. כתוצאה מהתקיפה המדוברת נהרג נהג המשאית. עוד פורסם כי אין שחר לדיווחים לפיהם התקיפה כוונה כלפי "אישיות ביטחונית", ונטען כי הכוונה הישראלית היתה להראות שהתגובה האיראנית עדינה יותר מהתקיפה הישראלית. לדברי מקורות צבאיים, המצב באזור תלוי בביטחון מעבר הגבול אל-בוכמאל, שישראל מנסה לסכל את המעבר בו. מקור סורי שצוטט בפרסום טען כי הטילים הם מסר לאויב, שביטחון המעבר קשור לביטחון ישראל בצורה ישירה.