לאחר מתן גזר הדין לראיד רושרוש בגין הריגתה של הצעירה תהילה נגר מגינוסר, איימו הבוקר (חמישי) בני משפחתו על בני משפחת נגר בבית המשפט. בעקבות זאת, הוציא בית המשפט צו הרחקה נגד בני משפחת רושרוש. על בני המשפחה נאסר ליצור קשר עם משפחת נגר ברשתות החברתיות, בטלפון או פרונטלית. 

נטלי, אחותה של תהילה ז"ל סיפרה בכאן ב' על איומי משפחת רושרוש עליהם. "הם גרים 10 דקות מאיתנו. אני לא מוכנה בשום פנים ואופן שהם יתקרבו למשפחה שלנו. אין להם ערך לחיי אדם בכלל. הם אנשים אלימים. איך שהם דיברו מולנו עכשיו במהלך המשפט? זה מפחיד, הם דיברו על נקמת דם", אמרה נטלי.


כזכור, על רושרוש נגזרו היום 19 שנות מאסר בגין הריגתה של נגר. רושרוש הורשע בהריגה בפברואר השנה לאחר הסדר טיעון שנחתם עמו בעקבות חוסר ראיות שיכולות להביא להרשעה ברצח.

ופתה של נגר בת ה-31, נמצאה בדצמבר 2016 בצידי הדרך בכביש 90, סמוך למושבה מגדל. רושרוש, תושב כפר מע'אר הואשם ברצח. על פי כתב האישום, הוא רוצץ את גולגולתה באבן וגרם למותה. מהחקירה עלה כי המנוחה יצאה לילה קודם לכן לבילוי יחד עם בן זוגה, שאותר באותו הבוקר במקום עבודתו שבכפר עילבון, לאחר שבחיפוש ברכב שבו נהג אותרו סימני הדם של נגר ז"ל.