עם כל הכבוד לעדן אלנה (זוכת "אקס פקטור"), אוהד שרגאי ולואי עלי, שהיו מוכרים עוד בטרם ניסו מזלם בשלב הראשון של "הכוכב הבא לאירוויזיון" (עונה 7), מי שגנב את ההצגה אמש היה הרכב האינדי פופ האוריינטלי "מועדון הקצב של אביהו פנחסוב".



אביהו שרף את המסך בכריזמה, הומור וחוצפה ישראלית עדינה כבר בשלב הראיון כשהתנפל בחיבוקים על אסי עזר, וירק מים כשרותם סלע סיפרה שיצא עם חברתה.





ברגע האמת ביצע ההרכב, שכלל בין השאר גם את הגיטריסט הוותיק האגדי חיים רומנו, את שיר הנושא מאלבומו השני - "ימים יפים" והרים את המסך עם 79 אחוזים וחמישה "וי" כחולים מהשופטים.



לאורך הביצוע הוכיח אביהו כישרון שירה ופרפורמנס כובש וסוחף ובחוצפתו, עוד בטרם הרים את המסך, יצא לכיוון השופטים (בניגוד לנהוג) ונשכב על שולחנם כשהוא נותן לאיתי לוי ושירי מימון להשתתף בשירה.





הגימיק והשואו הזה הוא בדיוק מה שיכול, קצת בדומה לשפיטה מהעונה הקודמת, להגיע לשלב הסופי בתחרות ואף לייצג אותנו באירוויזיון, כי לפעמים קול ענק ומרגש לא מספיק כדי לנצח, בייחוד בתחרות אירופאית שמושתתת גם על הצגה. ופנחסוב מספק זאת.


ההרכב פעיל כבר 7 שנים ונוסד על ידי אביהו לנדוור (הלא הוא סולן ההרכב בשם הבמה "אביהו פנחסוב") כשהאג'נדה שלו היא לחלוק כבוד למוזיקת הפופ רוק של הסיקסטיז, המוזיקה היוונית והמזרחית של הסבנטיז והאייטיז ולשזור את השפעות אלו למוזיקה המקורית שלו בעידן העכשווי.

מעבר לעובדה שההרכב שר את "ימים יפים" גם כשיר הנושא מהסדרה המצליחה "תאג"ד", הוא הוציא שני אלבומים: "מועדון הקצב של אביהו פנחסוב" (2015) ו"ימים יפים" (2017) ומופיע ברחבי הארץ כשעיקר כוחו ומיקודו מלבד המוזיקה העשירה זה השואו המלהיב.