השוד הגדול בהסיטוריה: גנבים פרצו הבוקר (שני) למוזיואן דרזדן שבגרמניה, וגנבו אוצרות בשווי של כמיליארד אירו. על פי החשד, הגנבים הפסיקו את החשמל למקום בשעה 5:00 בבוקר, ונכנסו פנימה דרך חלון למקום, שפעם כונה כ"בטוח כמו פורט נוקס" (המאחסן חלק גדול מרזרבות הזהב של ארצות הברית).

על פי ה"בילד" הגרמני, הגנבים לקחו תכשיטים ויהלומים, שככל הנראה שווים כמיליארד אירו, אם כי הרשויות עדיין לא חשפו אלו פריטים נלקחו כן לא את ערכם. הם ברחו במכונית יוקרה ועדיין לא נתפסו. במשטרה המקומית מקווים שמצלמות האבטחה הצליחו ללכוד אותם למרות הפסקת החשמל. 
חשד נוסף הוא ששריפה שפרצה הלילה בגשר סמוך הייתה קשורה להפסקת החשמל בבניין. הדיווחים בגרמניה אומרים כי הגנבים היו קטנים יחסית והצליחו להיכנס דרך החלון הקטן. משטרת סקסוניה (החבל בו נמצאת דרזדן) פרסמה הצהרה כי "גנבים בלתי מזוהים" פרצו למוזיאון, אך לא מסרה פרטים נוספים. השוטרים נמצאים בזירת הפשע ומנסים להבין איך הם הצליחו להיכנס. באתר המוזיאון נכתב כי הוא סגור "מסיבות ארגוניות". 

ראש ממשלת סקסוניה, מיכאל קרצ'מר, אמר כי "לא רק האוספים של המדינה שלנו נשדדו, אלא גם אנשי המדינה. אתה לא יכול להבין את ההיסטוריה של מדינתנו בלי הכספת הירוקה והאוספים האלה". 
המוזיאון בדרזדן נוסד במאה ה-18 על ידי אווגוסטוס החזק, והוא ביתן של אלפי פריטים, כולל מטבעות היסטוריים ותכשיטים. למרבה המזל, אחד האוצרות בעלי הערך הגבוה ביותר במוזיאון - יהלום ירוק 41 קראט, נמצא בהשאלה בניו יורק.
עד היום, השוד הגדול בהיסטוריה אירע לפני 29 שנה, כששני פורצים נכנסו למוזיאון גרדנר שבבוסטון כשהם לבושים במדי שוטרים, וגנבו יצירות אמנות בשווי 500 מיליארד דולר.