"יום זעם" צפוי היום (שלישי) בערים הפלסטיניות בגדה המערבית, במחאה על הצהרת מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו, לפיה ההתנחלויות ביהודה ושומרון לא מפרות את החוק הבינלאומי. הרשות הפלסטינית, שמובילה את המחאה, קוראת לציבור לרכז את ההפגנות בתוך הערים הפלסטיניות, אך בישראל נערכים גם לאפשרות של התדרדרות במקרה של עימותים אלימים בין המפגינים לכוחות צה"ל מחוץ לערים.



עו"ד זיאד אבו זיאד, לשעבר השר הפלסטיני לענייני ירושלים, אמר בראיון לכאן ב' כי "עיקר הזעם  מופנה כלפי המדיניות האמריקאית אבל ישראל היא כוח הכיבוש. אם אתה שואל אותי אני לא חושב שיש צורך ליום זעם, זה מצב מתמשך ולהכריז על יום זעם זה רק ניסיון לשחרר את הלחץ. העם רותח ויש זעם וכעס בתוך העם הפלסטיני בשטחים הכבושים". 
"העם הפלסטיני תמיד ממשיך לדבר על משא ומתן וזאת האופציה הראשונה השנייה והמאה. זה מרגיז את העם הפלסטיני יש ביקורת כלפי הרשות. אתם 25 שנים מנהלים משא ומתן ללא כלום. הוא רק מביא התנחלויות ומדרדר את המצב. רוצים מדיניות ברורה של ההנהגה הפלסטינית. הם מדברים על התנגדות פאסיבית ולא עושים, מדברים על הליכה לארגונים בינלאומיים ולא עושים, יש תסכול מכל המצב".