הטרגדיה הנוראית בגן בחיפה: לאחר מותו הטרגי של הפעוט אריה בוגרוב בן השנה וחצי בגן בחיפה שלשום, היום (שלישי) הוריו נטליה וסרגיי שיחזרו את בוקר המקרה: "בבוקר הכול היה בסדר", סיפרה האם. "נכנסנו ביחד לגן, הסתכלתי איך הוא הולך לחצר לטייל לפני האוכל, והלכתי לעבודה כמו תמיד".

כזכור, בעקבות המקרה הטרגי המשטרה עיכבה לחקירה חמש עובדות במשפחתון בחיפה, שבו קיפח את חייו פעוט בן שנה וחצי, כתוצאה מחבל וילון שנכרך סביב צווארו. אתמול בשעות הבוקר נמצא הפעוט כשהוא מחוסר הכרה בתחומי המשפחתון, ולמקום הוזעקו צוותים של מד"א והמשטרה. 

על פי הערכה ראשונית, חלף פרק זמן קריטי ומשמעותי מהרגע שבו נכרך החבל סביב צווארו של הפעוט עד לרגע שבו נמצא מחוסר הכרה על ידי עובדות המקום. "לצערנו, רופאי חדר הלם במיון ילדים ברמב"ם נאלצו לקבוע את מותו של הילד, אחרי ניסיונות החייאה ארוכים", נמסר מבית החולים.

במשטרה חוקרים חשד שלפיו רשלנות צוות הגן היא שהובילה לאסון הטרגי. חוקרי המשטרה אספו את מצלמות האבטחה במקום כדי להתחקות אחר נסיבות האירוע ולבאר היכן שהו המטפלות ועובדות המשפחתון בעת שחבל הווילון נכרך סביב צווארו של הפעוט. בתום חקירתן, שוחררו חמשת עובדות הפעוטון בתנאים מגבילים. 
במשטרה סבורים שהפעוט שיחק עם הווילון, ובנסיבות שנבחנות עתה נכרך החבל סביב צווארו וגרם לו לחנק, שלמרבה הצער הוביל למותו. מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עולה כי בעשור האחרון מתו 12 ילדים  מחנק כתוצאה מכריכת שרוך/חבל/וילון סביב צווארם. לדברי מנכ"לית הארגון אורלי סילבינגר: "מדובר במקרה מזעזע וכואב. ילדים הם סקרנים ואינם מודעים לסכנות. תפקיד המבוגרים להתאים את הסביבה לגיל הילדים ולאמץ התנהגות בטוחה הכוללת השגחה צמודה.