בפייסבוק ניתן לתעד אירועים אישיים או לפרסם את העסק שלנו, או לפרסם תמונות מחיי היומיום. ניתן גם לכתוב כל פוסט שנבחר לפרסם, בכל נושא, אישי או עסקי, ולהשיג גולשים רבים אשר יעיינו בפוסט ויגיבו אליו. אין ספק שפייסבוק היא הרשת החברתית הנפוצה והפופולארית ביותר, האהובה על גולשים רבים ברחבי העולם. 



אם יש לכם עסק, פרסום בפייסבוק הוא שימושי לבעלי עסקים וכדאי לדעת על פיצ'רים חדשים בפייסבוק שיתוארו כאן, בעיקר הבולטים והמעניינים מביניהם. למשל, הפיצ'ר המעניין של מסנג'ר דיי הוא מעין סטורי בו ניתן לשתף סיפורים מחיי היומיום או לספר על העסק שלכם במסגרת פרסום אונליין בפייסבוק לגולשים. חידוש נוסף ומעניין הוא הפיצ'ר המרשים של "פייסבוק 360", כלומר באמצעותו ניתן להעלות סרטונים או תמונות ברזולוציה של 360 מעלות, זה פרסום חזותי אטרקטיבי שבהחלט מושך את העין ומושך אנשים לעיין בתכנים אלו. אופציה נוספת ומעניינת לבעלי עסק היא "פייסבוק לייב" בה בעלי העסק יוכלו לשדר תכנים אונליין ישירות מהמחשב בכל עת שיבחרו ואף להוסיף כיתוב עם מסר שהם רוצים להעביר לגולשים שצופים בתכני הוידיאו שהם משדרים ב"פייסבוק לייב" במהלך שעות היממה. 



פרסום בפייסבוק הוא הפרסום האידיאלי והמבוקש ביותר באינטרנט. פיצ'ר נוסף ומעניין הוא הוספת פרסומת של כ-15 שניות שניתן להוסיף לעמוד בסרטון אונליין. זה אידיאלי למשוך לקוחות פוטנציאליים. המגבלה היא שזה אפשרי לעמוד פייסבוק עם יותר מאלפיים עוקבים לפחות. פיצ'ר נוסף ומעניין מאוד הוא "וורקפלייס" של פייסבוק אשר ניתן בו לתקשר עם קולגות מהעבודה או עם בעלי עסק אחרים באמצעות צ'אט או סרטונים. פיצ'ר זה אידיאלי לבעלי עסק שצריכים לשוחח עם אנשים אחרים מעבר לים, במקומות שונים, ומאפשר להם לתקשר ביעילות ובמהירות, ללא מגבלות זמן ומקום, בכל עת שירצו. כך בעלי עסקים שונים יכולים לתקשר ביניהם וליצור שיתופי פעולה מוצלחים באמצעות פלטפורמת ה-"וורקפלייס" עבור בעלי העסקים. 



לסיכום, פרסום בפייסבוק נחשב כאמצעי מוצלח להרחבת קשרים עסקיים ולפרסום עסקי מוצלח של העסק ברשת החברתית הגדולה בעולם. פרסום בפייסבוק מאפשר לגולשים רבים להכיר את החזון של העסק ואת מטרותיו, כדי שאנשים רבים ייכנסו לעמוד העסק, יעיינו בשירות שהעסק מציע, וייפנו לבעל העסק, כדי להנות משירותיו או ממוצריו, שאותם הוא מפרסם בפייסבוק. זו פלטפורמה מאוד שימושית ויעילה, היות ולפייסבוק יש גולשים רבים ברחבי העולם, כך שניתן לקבל קהל יעד מגוון מרחבי תבל, שיעיינו בעמוד העסק כך שפרסום בפייסבוק הינו אפקטיבי למטרה זו עבור בעל העסק.